Οικονομία & Αγορές
Τετάρτη, 23 Απριλίου 2008 18:59

Ανανεώθηκε η συνεργασία του ΕΟΤ με το CNN

Χορηγός της κινηματογραφικής εκπομπής «The Screening Room» θα είναι για δεύτερη φορά ο ΕΟΤ, μετά από τη διαφημιστική συνεργασία που επιτεύχθηκε μέσω του τηλεοπτικού δικτύου CNN σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική.

Χορηγός της κινηματογραφικής εκπομπής «The Screening Room» θα είναι για δεύτερη φορά ο ΕΟΤ, μετά από τη διαφημιστική συνεργασία που επιτεύχθηκε μέσω του τηλεοπτικού δικτύου CNN σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική. Πρόκειται για μία μηνιαία παραγωγή του CNN, κατά την οποία ο θεατής έχει την ευκαιρία να γνωρίσει τις εσωτερικές πτυχές της κινηματογραφικής βιομηχανίας.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης, «η ανανέωση της συνεργασίας του ΕΟΤ με το CNN σηματοδοτεί την ακόμα μεγαλύτερη διείσδυση της εικόνας της Ελλάδας σε επίλεκτα κοινά εν δυνάμει επισκεπτών, δεδομένου ότι πρόκειται για ένα από τα ισχυρότερα ειδησεογραφικά μέσα».

Στην online παρουσία της Ελλάδας συγκαταλέγονται επιμέρους χορηγίες του ΕΟΤ μέσω ενός video podcast με υλικό αποκλειστικά προβαλλόμενο στον ιστοχώρο δύο φορές την εβδομάδα καθώς και online διαγωνισμών.

Επιπλέον, ο ΕΟΤ έχει αναλάβει τη χορηγία για τη διαφημιστική εκστρατεία της εκπομπής «The Screening Room» που θα προβάλλεται σε online και έντυπα μέσα. «Η συγκεκριμένη χορηγία τονίζει την τουριστική στρατηγική της χώρας μας για την ανάδειξη της Ελλάδας σε διεθνή κινηματογραφικό προορισμό μέσω συνεργασιών με επαγγελματίες της παγκόσμιας κινηματογραφικής βιομηχανίας» σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση.