ΤΗΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ σύνδεση Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων με Κρήτη και Ρόδο, πέτυχε ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, Αρης Σπηλιωτόπουλος.
ΤΗΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ σύνδεση Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων με Κρήτη και Ρόδο, πέτυχε ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, Αρης Σπηλιωτόπουλος, μετά τη συνάντησή του με το σεΐχη Ahmad Bin Saeed Al - Maktoum, πρόεδρο της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας του Ντουμπάι και πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Emirates Airlines.
Κατά τη συνάντηση, ο πρόεδρος της Emirates ανακοίνωσε ότι η εταιρεία θα συστήσει νέα θυγατρική αεροπορική εταιρεία, αποτελούμενη από στόλο 200 αεροπλάνων, στα δρομολόγια των οποίων θα συμπεριλαμβάνονται νέοι προορισμοί προς την Ελλάδα.
Από την πλευρά του, ο υπουργός ζήτησε και πέτυχε, σε πρώτη φάση, τα δρομολόγια της εταιρείας, που αναμένεται σε ένα χρόνο να «πετάει», να συνδέονται με Κρήτη και Ρόδο. Φιλοδοξία του υπουργείου είναι η περαιτέρω ενδυνάμωση των τουριστικών ροών από το Ντουμπάι προς την Ελλάδα, καθώς ότι η εν λόγω περιοχή αποτελεί τουριστική αγορά-«στόχο» για την Ελλάδα.
Στην αμέσως επόμενη συνάντηση που είχε η ελληνική τουριστική ηγεσία με το διευθυντή του υπουργείου Πληροφοριών και μέλος του Exclusive Council, σεΐχη Hasher Bin Jumaa Al Maktoum, εξετάστηκαν τα πεδία συνεργασίας μεταξύ των δύο λαών στον τουριστικό τομέα.
Οπως είπε ο σεΐχης, οι κάτοικοι του Ντουμπάι αρέσκονται στο θαλάσσιο και στον ορειβατικό τουρισμό. Αλλοι τομείς που εμφανίζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους Αραβες είναι το yachting και ο ναυτικός τουρισμός, σύμφωνα με τον υπουργό.
Ερευνα τουρισμού
Σε έρευνα που δημοσιεύεται στο περιοδικό της έκθεσης Arabian Travel Market, οι Αραβες τουρίστες το 2007 προτίμησαν σε ποσοστό 37% την Ασία για τις διακοπές τους, ενώ σε ποσοστό μόλις 28% την Ευρώπη. Φέτος, αντίστροφα, εκτιμάται ότι το ποσοστό για την Ευρώπη θα κινηθεί στο 36% και της Ασίας στο 22%.
Σε ό,τι αφορά τα κριτήρια με τα οποία οι Αραβες επιλέγουν τους τουριστικούς προορισμούς, υπογραμμίζεται ότι 31% επιλέγει με βάση τη φήμη που έχει έκαστος τουριστικός προορισμός, σε ποσοστό 30,5% επιλέγει με βάση την εμπειρία που μπορεί να ζήσει στη χώρα που θα μεταβεί, ενώ μόλις το 25% εξετάζει τον παράγοντα κόστος.