Οικονομία & Αγορές
Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2008 12:11

ΕΣΥΕ: +6,6% ο τζίρος στο λιανεμπόριο τον Απρίλιο

Κατά 6,6% ενισχύθηκε σε ετήσια βάση τον Απρίλιο ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στο λιανικό εμπόριο έναντι αυξήσεως 1,4% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2007 προς το 2006.

Κατά 6,6% ενισχύθηκε σε ετήσια βάση τον Απρίλιο ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στο λιανικό εμπόριο έναντι αυξήσεως 1,4% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2007 προς το 2006.

Η αύξηση του Δείκτη Κύκλου Εργασιών, κατά 6,6% το μήνα Απρίλιο 2008,σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Απριλίου 2007, προήλθε από την αύξηση του Δείκτη της κατηγορίας καταστημάτων ειδών διατροφής, κατά 7,8%, και από την αύξηση του Δείκτη της κατηγορίας καταστημάτων ειδών εκτός διατροφής, κατά 5,5%.

Επιπλέον, η αύξηση του Δείκτη Κύκλου Εργασιών, κατά 6,6%, προήλθε από τις ακόλουθες μεταβολές των δεικτών στις επιμέρους κατηγορίες καταστημάτων:

1. Από τις αυξήσεις των δεικτών:

Των μεγάλων καταστημάτων τροφίμων, κατά 9,9%

Των πολυκαταστημάτων, κατά 7,4%

Των καταστημάτων φαρμακευτικών-καλλυντικών, κατά 5,5%

Των καταστημάτων ένδυσης-υπόδησης, κατά 5,1%

Των καταστημάτων επίπλων-ηλεκτρικών ειδών και οικιακού εξοπλισμού, κατά 3,0%

Των καταστημάτων βιβλίων- χαρτικών και λοιπών ειδών, κατά 10,2%

Των πωλήσεων εκτός καταστημάτων, κατά 8,3%

2. Από τις μειώσεις των δεικτών:

Των καταστημάτων τροφίμων, ποτών και καπνού, κατά 2,8%

Αυξημένος κατά 2,2% ο δείκτης όγκου στο λιανικό εμπόριο (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές)

Ο Δείκτης Όγκου του μηνός Απριλίου 2008, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Απριλίου 2007, παρουσίασε αύξηση κατά 2,3%, έναντι μείωσης 1,6% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2007 προς το 2006.

Η αύξηση του Δείκτη Όγκου, κατά 2,3% το μήνα Απρίλιο 2008,σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Απριλίου 2007, προήλθε από την αύξηση του Δείκτη της κατηγορίας καταστημάτων ειδών διατροφής, κατά 2,0 %, και από την αύξηση του Δείκτη της κατηγορίας καταστημάτων ειδών εκτός διατροφής, κατά 2,6 %.

Επιπλέον, η ανωτέρω αύξηση του Δείκτη Όγκου, κατά 2,3%, προήλθε από τις ακόλουθες μεταβολές των δεικτών στις επιμέρους κατηγορίες καταστημάτων:

1. Από τις αυξήσεις των δεικτών:

Των μεγάλων καταστημάτων τροφίμων, κατά 4,5%

Των πολυκαταστημάτων, κατά 4,1%

Των καταστημάτων φαρμακευτικών-καλλυντικών, κατά 3,0%

Των καταστημάτων ένδυσης-υπόδησης, κατά 2,0%

Των καταστημάτων επίπλων-ηλεκτρικών ειδών και οικιακού εξοπλισμού, κατά 1,4%

Των καταστημάτων βιβλίων- χαρτικών και λοιπών ειδών, κατά 6,3%

2. Από τις μειώσεις των δεικτών:

Tων καταστημάτων τροφίμων, ποτών και καπνού, κατά 8,0%