Οικονομία & Αγορές
Τρίτη, 09 Ιανουαρίου 2001 12:06

Panafon : 2.226.000 συνδρομητές το 2000

Σημαντική αύξηση στην πελατειακή της βάση, η οποία έφθασε στις 31 Δεκεμβρίου του 2000, τα 2.226.000 συνδρομητές, ανακοίνωσε η ανώνυμη ελληνική εταιρεία τηλεπικοινωνιών Panafon, ποσοστό 34%, έναντι της αντίστοιχης χρονικής περιόδου του 1999.

Οπως ανακοινώθηκε από την εταιρεία, η ραγδαία ανάπτυξη των χρηστών στα προγράμματα καρτοκινητής τηλεφωνίας αντανακλάται στο 67% του συνόλου της πελατειακής βάσης της Panafon, γεγονός που οφείλεται και στην επιτυχία του προγράμματος καρτοκινητής τηλεφωνίας CU.

Σημειώνεται, ότι, την περίοδο αυτή η Panafon, υλοποιεί την αναδιοργάνωση του εμπορικού της δικτύου με άξονες, την συγχώνευση των εμπορικών συνεργατών της και την δημιουργία σημαντικής ιδιόκτητης αλυσίδας καταστημάτων Panafon-Vodafone, καθώς και ανεξάρτητων αλυσίδων καταστημάτων, που θα χρησιμοποιούν το brand name της Panafon-Vodafone.

Η αναδιοργάνωση αυτή, αποφέρει σημαντικές οικονομίες κλίμακoς στην λειτουργία του εμπορικού δικτύου, αξιοποιεί συνέργιες στο management και μειώνει σημαντικά το κόστος του δικτύου διανομής.

Στην ανακοίνωση επισημαίνεται ότι η εταιρεία, προχώρησε και σε μία σειρά αποφάσεων και ενεργειών με στόχο την ενίσχυση της θέσης της και τον εμπλουτισμό των προσφερομένων υπηρεσιών προς την συνδρομητική της βάση:

* Στην εμπορική διάθεση του CU του μοναδικού προγράμματος καρτοκινητής τηλεφωνίας με απ΄ευθείας σύνδεση στο Internet. Οι χρήστες CU αποτελούν σχεδόν το 50% των νέων συνδρομητών καρτοκινητής σε διάστημα λιγότερο των τριών μηνών από το λανσάρισμά του, θέτοντας έτσι τις βάσεις για ακόμη μεγαλύτερη διείσδυση σε αυτήν την αγορά με νέα πρωτοποριακά προϊόντα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Panafon είναι η μοναδική εταιρία κινητής τηλεφωνίας στην Ευρώπη που διαθέτει δυο προτάσεις στην καρτοκινητή τηλεφωνία (a’ la Carte και CU).

* Η αλλαγή του εμπορικού σήματος από Panafon σε Panafon-Vodafone σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τους συνδρομητές της, οι οποίοι γίνονται πλέον μέλη της μεγαλύτερης παγκόσμιας τηλεπικοινωνιακής οικογένειας, απολαμβάνοντας τεχνολογικά προηγμένες υπηρεσίες και προϊόντα διεθνούς εμβέλειας την ίδια χρονική στιγμή με άλλους 78.000.000 συνδρομητές της Vodafone.

* Προκειμένου να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της αγοράς για παροχή προηγμένων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, υπενθυμίζεται ότι, η Panafon, απέκτησε άδεια για σταθερή ασύρματη πρόσβαση στις συχνότητες των 25GHz και θα αρχίσει την προσφορά ολοκληρωμένων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών προς τους εταιρικούς της πελάτες.

* Μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2001 η εταιρεία, ολοκλήρωσε την τεχνική προετοιμασία και σύντομα θα αρχίσει την εμπορική εκμετάλλευση του δικτύου τεχνολογίας GPRS στην Ελλάδα, η οποία επιτρέπει ακόμα μεγαλύτερες ταχύτητες στη μεταφορά δεδομένων μέσω κινητού τηλεφώνου. Η Ελλάδα θα είναι μία από τις πρώτες ευρωπαϊκές χώρες στις οποίες ο όμιλος Vodafone, θα ξεκινήσει την εμπορική εκμετάλλευση του δικτύου GPRS.

* Η συνεχής αναβάθμιση της ποιότητας των προσφερομένων υπηρεσιών συνεχίστηκε με την ολοκλήρωση της επέκτασης της κάλυψης στους σταθμούς του Μετρό. Η Panafon είναι η πρώτη εταιρία κινητής τηλεφωνίας που προσφέρει κάλυψη στο Αττικό Μετρό.

* Επίσης, ανακοινώθηκε η πρόθεσή της για συμμετοχή με ποσοστό 30% στην υπό ίδρυση εταιρία «Business Exchanges S.A.», που θα δραστηριοποιείται στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στην εταιρεία επίσης συμμετέχουν η τράπεζα EFG EUROBANK ERGASIAS, και η HELLAS ON LINE. Πρόκειται για μία μεγάλη επιχειρηματική πρωτοβουλία που δημιουργεί νέα δεδομένα στην παροχή υπηρεσιών Business to Business και στη δημιουργία Εlectronic Μarketplaces.

* Σε συνεργασία με την Alpha Xρηματιστηριακή προσφέρει την δυνατότητα χρηματιστηριακών συναλλαγών μέσω κινητού τηλεφώνου με τη χρήση συστήματος ΙVR (Interactive Voice Response).

* Πριν λίγες μέρες κατετέθη στο ΧΑΑ και εγκρίθηκε από το Υπουργείο Ανάπτυξης το σχέδιο σύμβασης συγχώνευσης της Panafon με την Unifon και την Panafon Eμπορική, δια της απορρόφησης των δυο τελευταίων, γεγονός που θα εξασφαλίσει στην Panafon, μεταξύ άλλων, απ΄ευθείας πρόσβαση σε περισσότερο από το 66% της πελατειακής της βάσης.

Η Panafon, ανακοίνωσε επίσης, την αλλαγή στην δημοσιοποίηση στοιχείων της συνδρομητικής βάσης, από τριμηνιαία σε εξαμηνιαία βάση. Ετσι, πλέον τα στοιχεία για την συνδρομητική βάση θα ανακοινώνονται μαζί με τα εξαμηνιαία και ετήσια οικονομικά αποτελέσματα (σύμφωνα με τις Διεθνείς Λογιστικές Αρχές) της εταιρείας.