Η Ολυμπιακή είναι η πιο ζημιογόνα εταιρεία στην Ευρώπη σε σχέση με το μέγεθος της, καθώς και η μόνη στη γηραιά ήπειρο που παραμένει 100% υπό κρατική ιδιοκτησία, επανέλαβε σήμερα ο υπουργός Μεταφορών.
Η Ολυμπιακή είναι η πιο ζημιογόνα εταιρεία στην Ευρώπη σε σχέση με το μέγεθος της, καθώς και η μόνη στη γηραιά ήπειρο που παραμένει 100% υπό κρατική ιδιοκτησία, επανέλαβε σήμερα ο υπουργός Μεταφορών.
Κληθείς να απαντήσει σε σχετικές ερωτήσεις δημοσιογράφων, μετά τη συνάντησή του με τον Κινέζο αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών Xu Zuyuan, σημείωσε για άλλη μία φορά πως στόχος της κυβέρνησης είναι η δημιουργία μιας νέας εταιρίας που θα κρατήσει το όνομα και το σήμα της σημερινής, απαλλάσσοντας παράλληλα τους φορολογούμενους από τα χρέη.
Ερωτηθείς σχετικά με το πότε θα κλείσει η Ολυμπιακή και πότε θα πετάξει η νέα εταιρία, ο κ. Κωστής Χατζηδάκης σημείωσε πως αυτά είναι τεχνικά θέματα, ενώ διαβεβαίωσε εκ νέου πως τους εργαζόμενους πως «δεν έχουν κανένα λόγο να ανησυχούν, γιατί η κυβέρνηση θα συμπεριφερθεί με λογική και ευαισθησία».
Σε ό,τι αφορά το περιεχόμενο της συνάντησης των δύο υπουργών, επί τάπητος τέθηκαν ζητήματα σχετικά με την ανάπτυξη της συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας και Κίνας στον τομέα των μεταφορών.
Συγκεκριμένα, ο κ. Χατζηδάκης σε δηλώσεις του μετά τις συνομιλίες γνωστοποίησε πως πρότεινε στον Κινέζο υπουργό να γίνουν απευθείας Πεκίνο - Αθήνα, οι πτήσεις που, μέσω Ντουμπάϊ, εκτελεί από πέρυσι, η κινεζική αεροπορική εταιρία Air China. Επαναβεβαίωσε δε τη βούληση της Αθήνας να καταστεί η Ελλάδα γέφυρα της Κίνας προς την Ευρώπη, στον τομέα των μεταφορών και των επενδύσεων.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ