Άγονος απέβη ο διαγωνισμός για την ακτοπλοϊκή γραμμή της Καρπάθου - Κάσου, καθώς καμία εταιρεία δεν εκδήλωσε ενδιαφέρον για την κάλυψη της γραμμής.
Άγονος απέβη ο διαγωνισμός για την ακτοπλοϊκή γραμμή της Καρπάθου - Κάσου, καθώς καμία εταιρεία δεν εκδήλωσε ενδιαφέρον για την κάλυψη της γραμμής.
Την ίδια ώρα, σοβαρός ο κίνδυνος να μείνουν τα δύο νησιά χωρίς πλοίο για 12 ημέρες, έως ότου επαναδρομολογηθεί -και πάλι προσωρινά- το ΠΡΕΒΕΛΗΣ την 1η Νοεμβρίου.
Την απογοήτευσή του για την εξέλιξη εξέφρασε σήμερα μιλώντας στην ΕΡΤ Νοτίου Αιγαίου ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Παροικιακών Σωματείων, Γιάννης Φραγκούλης.
Υπενθυμίζεται ότι στις 15 Σεπτεμβρίου, προκηρύχθηκε ο ανοικτός, δημόσιος, διεθνής θερινός μειοδοτικός διαγωνισμός για την εξυπηρέτηση των δρομολογιακών γραμμών για την Κάσο και την Κάρπαθο, διάρκειας από 01/11/2022 μέχρι 31/10/2023.
Ειδικότερα, για την Κάσο και Κάρπαθο προβλέπονται τα παρακάτω δρομολόγια με πλοίο κατηγορίας 2 με ενιαία προσφορά και συνολικά μίσθωμα 326.000 ευρώ την εβδομαδα, που είναι αρκετό για την εκδήλωση ενδιαφέροντος από την BLUE STAR FERRIES
Α. Πειραιάς-Θήρα-Ανάφη-Κάσο -Πηγάδια- Διαφάνι -Χάλκη -Ρόδο
Β. Πειραιάς -Θήρα-Σητεία -Κάσος-Πηγάδια- Διαφ’ανι -Χάλκη Ρόδο
Γ. . Πειραιάς -Θήρα- Ηράκλειο- Σητεία -Κάσος-Πηγάδια- -Χάλκη Ρόδο
Παράλληλα διατηρείται το τοπικό δρομολόγιο Ρόδος-Πηγάδια-Κάσος-Ρόδος του οποίου η σύμβαση ισχύει ακόμη για ένα χρόνο.
Ο διαγωνισμός διεξήχθη χθες 20 Οκτωβρίου 2022 και ώρα 10:00 στο κτίριο του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Το σύνολο της προκύρηξης μπορείτε να το διαβάσετε εδώ