Οι αισθητά καλύτερες των προβλέψεων οικονομικές επιδόσεις και κυρίως η προσέλκυση νέων συνδρομητών, απογείωσαν τις τιμές του Netflix. Μεταξύ άλλων η πλατφόρμα της συνδρομητικής τηλεόρασης υπερδιπλασίασε την εκτίμηση για τις διαφημίσεις.
Οι αισθητά καλύτερες των προβλέψεων οικονομικές επιδόσεις και κυρίως η προσέλκυση νέων συνδρομητών, απογείωσαν τις τιμές του Netflix. Μεταξύ άλλων η πλατφόρμα της συνδρομητικής τηλεόρασης υπερδιπλασίασε την εκτίμηση για τις διαφημίσεις.
H εταιρεία είδε τη μετοχή της να κάνει άλμα έως και 14% το βράδυ της Τρίτης στον απόηχο της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων του τέταρτου τριμήνου χρήσης (Ιούλιος - Σεπτέμβριος). Για το συγκεκριμένο διάστημα εμφάνισε έσοδα ύψους 7,93 δισ. δολαρίων έναντι προβλέψεων για 7,8 δισ. δολ. Τα κέρδη ανά μετοχή σκαρφάλωσαν στα 3,10 δολάρια, όταν ο πήχυς των προβλέψεων σε δημοσκόπηση της Refinitiv είχε τοποθετηθεί στα 2,13 δολάρια.
Η πλατφόρμα είχε 2,41 εκατομμύρια νέους συνδρομητές το συγκεκριμένο διάστημα, ενώ υπολογίζει ότι το πρώτο τρίμηνο χρήσης (Οκτώβριος - Δεκέμβριος) θα προσελκύσει επιπλέον 4,5 εκατομμύρια συνδρομητές.
Η μεγαλύτερη πηγή νέων συνδρομών είναι η περιοχή Ασίας - Ειρηνικού, που έδωσε το τέταρτο τρίμηνο χρήσης 1,43 εκατομμύρια επιπλέον συνδρομητές. Αντιθέτως στην περιοχή Βόρειας Αμερικής (ΗΠΑ - Καναδάς) οι συνδρομητές αυξήθηκαν μόλις κατά 100.000.
Οι μεγαλύτερες επιτυχίες του Netflix το τρίμηνο που πέρασε ήταν οι σειρές Stranger Things, The Gray Man και Purple Hearts.
naftemporiki.gr