Αύξηση 9,6% σημείωσαν οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση τον μήνα που μας πέρασε. Πρόκειται για τη δεύτερη συνεχή αύξηση που παρουσιάζεται, οφειλόμενη ωστόσο σε μεγάλο βαθμό, στις χαμηλές πωλήσεις που σημειώθηκαν τον Σεπτέμβριο του 2021, λόγω της έλλειψης των ημιαγωγών η οποία σταμάτησε την παραγωγή σε πολλές κατασκευάστριες εταιρείες την παραγωγή.
Αύξηση 9,6% σημείωσαν οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση τον μήνα που μας πέρασε. Πρόκειται για τη δεύτερη συνεχή αύξηση που παρουσιάζεται, οφειλόμενη ωστόσο σε μεγάλο βαθμό, στις χαμηλές πωλήσεις που σημειώθηκαν τον Σεπτέμβριο του 2021, λόγω της έλλειψης των ημιαγωγών η οποία σταμάτησε την παραγωγή σε πολλές κατασκευάστριες εταιρείες την παραγωγή.
Εξετάζοντας τις τέσσερις μεγαλύτερες αγορές της ΕΕ, η Γερμανία και η Ισπανία κατέγραψαν διψήφια κέρδη (+14,1% και +12,7% αντίστοιχα), ενώ η Γαλλία (+5,5%) και η Ιταλία (+5,4%) παρουσίασαν πιο μέτριους ρυθμούς ανάπτυξης.
Κατά τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2022, η αγορά επιβατικών αυτοκινήτων της ΕΕ συρρικνώθηκε κατά 9,9% στις 6.784.090 μονάδες, παρά τα θετικά αποτελέσματα που καταγράφηκαν τους τελευταίους δύο μήνες. Κατά τη διάρκεια του πρώτου εννεάμηνου, η Ιταλία σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση (-16,3%) και ακολούθησε η Γαλλία (-11,8%), η Γερμανία (-7,4%) και η Ισπανία (-7,4%).