H απολιγνιτοποίηση συνεχίζεται, με στόχο, προγραμματισμό και τους ρυθμούς που πρέπει, ξεκαθάρισε μιλώντας στο Naftemporiki TV, ο υφυπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος. Σημείωσε ωστόσο ότι πρέπει να είμαστε ευέλικτοι. Σήμερα, καθώς ο λιγνίτης είναι πιο φθηνός από το φυσικό αέριο, «ενεργοποιούμε και αυξάνουμε την παραγωγή ενέργειας από λιγνίτη, χωρίς όμως να σταματάμε τη διαδικασία της απολιγνιτοποίησης».
H απολιγνιτοποίηση συνεχίζεται, με στόχο, προγραμματισμό και τους ρυθμούς που πρέπει, ξεκαθάρισε μιλώντας στο Naftemporiki TV, ο υφυπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος. Σημείωσε ωστόσο ότι πρέπει να είμαστε ευέλικτοι. Σήμερα, καθώς ο λιγνίτης είναι πιο φθηνός από το φυσικό αέριο, «ενεργοποιούμε και αυξάνουμε την παραγωγή ενέργειας από λιγνίτη, χωρίς όμως να σταματάμε τη διαδικασία της απολιγνιτοποίησης».
O κ. Παπαδόπουλος θύμισε πως η Ελλάδα είναι η πρώτη ευρωπαϊκή χώρα που μπήκε σε διαδικασία απολιγνιτοποίησης, κάτι που μεταφράζεται σε εισροές χρημάτων. «Μαζί με τη μόχλευση τα χρήματα θα είναι πάνω από 4,5 δισ. ευρώ» εξήγησε.
Αναφερόμενος στις μεταφορές, υπογράμμισε πως για την κυβέρνηση η οδική ασφάλεια είναι βασική προτεραιότητα. «Γνωρίζουμε όλοι πόσο μεγάλο είναι το κόστος σε ανθρώπινες ζωές, αλλά και το οικονομικό κόστος... Εμάς μας ενδιαφέρει να σταματήσει η εγκληματική κατεύθυνση σε έναν τελείως λάθος δρόμο» είπε μεταξύ άλλων. Δείτε τα όσα επεσήμανε ο υφυπουργός Μεταφορών, στο βίντεο που ακολουθεί.
naftemporiki.gr