Μία ακόμη ημέρα πτώσης ήταν η χθεσινή για τη ναυλαγορά των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, με τον βασικό δείκτη Baltic Dry Index να «βουτά» πάνω από 5%, στις 965 μονάδες.
Μία ακόμη ημέρα πτώσης ήταν η χθεσινή για τη ναυλαγορά των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, με τον βασικό δείκτη Baltic Dry Index να «βουτά» πάνω από 5%, στις 965 μονάδες.
Σύμφωνα με τον οίκο αναλύσεων Breakwave Advisors LLC, ο BDI υποχώρησε κάτω από τις 1.000 μονάδες για πρώτη φορά μετά από 807 διαδοχικές ημέρες.
Νέες βαριές απώλειες, άνω του 10%, κατέγραψε ο δείκτης των μεγάλων πλοίων τύπου capesize, υποχωρώντας στις 302 μονάδες. Τα μέσα ημερήσια έσοδα στη spot έχουν «βυθιστεί» στα 2.500 δολάρια.
Στα πλοία τύπου panamax, o δείκτης σημείωσε πτώση κατά 5,22% και διαμορφώθηκε στις 1.217 μονάδες και στα supramaxes o δείκτης υποχώρησε σημαντικά κατά 3,84%, στις 1.626 μονάδες. Τέλος, στα πλοία τύπου handysize ο δείκτης σημείωσε απώλειες 1,85% και διαμορφώθηκε στις 902 μονάδες.
Στα δεξαμενόπλοια, ο δείκτης των clean tankers σημείωσε πτώση κατά 1,9%, ενώ αυτός των dirty tankers υποχώρησε κατά 0,92%.