Στα 499,9 εκατ. δολάρια ή 94 σεντς ανά μετοχή διαμορφώθηκαν τα κέρδη της Colgate-Palmolive το τρίτο τρίμηνο, παρουσιάζοντας άνοδο 22% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, χάρη στις πωλήσεις στη Λατινική Αμερική και τις υψηλότερες τιμές.
Στα 499,9 εκατ. δολάρια ή 94 σεντς ανά μετοχή διαμορφώθηκαν τα κέρδη της Colgate-Palmolive το τρίτο τρίμηνο, παρουσιάζοντας άνοδο 22% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, χάρη στις πωλήσεις στη Λατινική Αμερική και τις υψηλότερες τιμές.
Οι πωλήσεις της εκτινάχθηκαν κατά 13% στα τέσσερα δισ. δολάρια, επιβεβαιώνοντας τις προβλέψεις των αναλυτών.
Οι καταναλωτές στις αναδυόμενες αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Λατινικής Αμερικής και της Ασίας, ξοδεύουν όλο και περισσότερα χρήματα στην αγορά προϊόντων προσωπικής υγιεινής, καθώς το επίπεδο διαβίωσης σε αυτές βελτιώνεται.
Ενδεικτικά, οι πωλήσεις στη Λατινική Αμερική αυξήθηκαν κατά 21%, με επικεφαλής τη Βραζιλία, το Μεξικό, τη Βενεζουέλα, την Κολομβία και την Αργεντινή.
Την ίδια στιγμή, η Colgate-Palmolive αύξησε τις τιμές σε προϊόντα της – προκειμένου να αντεπεξέλθει στο υψηλό κόστος των πρώτων υλών – μια κίνηση, η οποία αύξησε τις πωλήσεις της κατά 11 ποσοστιαίες μονάδες.