Σημαντική αύξηση στον όγκο πωλήσεων, τα έσοδα και τα λειτουργικά κέρδη εμφάνισε το πρώτο εξάμηνο χρήσης, που έληξε την 1η Ιουλίου, η Coca - Cola HBC, επιμένοντας στον δρόμο των στρατηγικών επενδύσεων.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που δόθηκαν στη δημοσιότητα:
Συνεχιζόμενες επενδύσεις στις στρατηγικές προτεραιότητες για κερδοφόρα ανάπτυξη
Η συνεπής πραγματοποίηση επενδύσεων σε σχέση με τα ανθρακούχα αναψυκτικά για ενήλικες, είχε ως αποτέλεσμα συνεχιζόμενες ισχυρές επιδόσεις με αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 18,7%, εξαιρουμένης της Ρωσίας και της Ουκρανίας.
Η εξαγορά της επιχείρησης ανθρακούχων αναψυκτικών για ενήλικες Three Cents, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί κατά το τρίτο τρίμηνο, ενισχύει τις δυνατότητες της εταιρείας σε σχέση με τη διάθεση premium προϊόντων στην κατηγορία. Οι όγκοι πωλήσεων καφέ αυξήθηκαν κατά 56%, με αυξανόμενη συμβολή της κατανάλωσης εκτός σπιτιού.
Η Coca Cola HBC προχωρά σε ταχεία ψηφιοποίηση. Η ιδιόκτητη Β2Β Πλατφόρμα Πελατών αριθμεί πλέον περισσότερους από 200 χιλιάδες πελάτες.
Βελτιωμένες ταμειακές ροές και διατήρηση ισχυρού ισολογισμού
Βασικά στοιχεία ανά αγορά
Σημειώνεται ισχυρή δυναμική στις αναπτυγμένες και στις αναπτυσσόμενες αγορές. Οι αναδυόμενες αγορές επηρεάστηκαν από τις μειώσεις στη Ρωσία.
Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε:
«Πετύχαμε ισχυρή απόδοση στο πρώτο εξάμηνο, καθώς συνεχίσαμε να υλοποιούμε την στρατηγική ανάπτυξής μας με προσήλωση και πειθαρχία, πραγματοποιώντας πρόοδο στις δεσμεύσεις μας για βιωσιμότητα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους ανθρώπους μας για την εξαιρετική συμβολή τους σε καθημερινή βάση. Είμαι επίσης ιδιαίτερα ευγνώμων για την ισχυρή συνεργασία μας με πελάτες και προμηθευτές εν μέσω αυτής της ευμετάβλητης περιόδου.
Η ποιότητα του χαρτοφυλακίου των προϊόντων 24ωρης/7ήμερης κατανάλωσης, οι δυνατότητες διαχείρισης της αύξησης των καθαρών εσόδων και η άριστη υλοποίηση της στρατηγικής ανάπτυξής μας επέτρεψαν να επωφεληθούμε πλήρως από την ανάκαμψη μετά την πανδημία σε όλες τις αγορές μας και να συνεχίσουμε να κερδίζουμε σημαντικό μερίδιο αγοράς. Είμαι ικανοποιημένος που επιτύχαμε ισχυρή οργανική αύξηση, με ισορροπημένη συμβολή από τον όγκο πωλήσεων και τα εσόδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο. Η τιμολογιακή πολιτική, το μείγμα και οι ενέργειες βελτιστοποίησης του κόστους μάς βοήθησαν να αντισταθμίσουμε τις αυξήσεις του κόστους πρώτων υλών, εξασφαλίζοντας την επιτυχή μετατροπή της αύξησης των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε κέρδη και ρευστότητα.
Οι συνεπείς επενδύσεις μας κατά τη διάρκεια των προηγούμενων ετών σε ευκαιρίες υψηλής απόδοσης, στις ικανότητες τις οποίες έχουμε θέσει ως προτεραιότητα καθώς και στη δυναμικότητά μας, οδηγούν στην ανάπτυξη σήμερα. Θα συνεχίσουμε τις στοχευμένες επενδύσεις με στόχο την ανάπτυξη.
Είμαστε πεποισμένοι ότι η στενή συνεργασία με τους πελάτες μας, το ισχυρό χαρτοφυλάκιό μας καθώς και οι ικανότητες των ανθρώπων μας, θα μας επιτρέψουν να συνεχίσουμε να δημιουργούμε αξία ακόμα και εν μέσω μιας περιόδου μακροοικονομικής και γεωπολιτικής αβεβαιότητας. Επαναφέρουμε τις εκτιμήσεις για το 2022 και αναμένουμε τα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη να διαμορφωθούν στο εύρος των €740 με 820 εκατ.»
|
Α’ Εξάμηνο |
|
||
|
2022 |
2021 |
% Μεταβολή σε δημοσιευμένη βάση |
% Μεταβολή σε οργανική βάση1 |
Όγκος πωλήσεων (εκατ. κιβώτια) |
1.330,2 |
1.126,7 |
18,1% |
4,7% |
Καθαρά έσοδα από πωλήσεις (€ εκατ.) |
4.209,9 |
3.247,9 |
29,6% |
19,4% |
Καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο (€) |
3,16 |
2,88 |
9,8% |
14,0% |
Λειτουργικά κέρδη (€ εκατ.) |
275,7 |
350,1 |
-21,3% |
|
Συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη1 (€ εκατ.) |
462,5 |
350,3 |
32,0% |
23,0% |
Λειτουργικό περιθώριο κέρδους (%) |
6,5 |
10,8 |
-420bps |
|
Συγκρίσιμο λειτουργικό περιθώριο κέρδους1 (%) |
11,0 |
10,8 |
20bps |
30bps |
Καθαρά κέρδη2 (€ εκατ.) |
152,9 |
233,1 |
-34,4% |
|
Συγκρίσιμα καθαρά κέρδη1,2 (€ εκατ.) |
316,9 |
235,6 |
34,5% |
|
Βασικά κέρδη ανά μετοχή (€ εκατ.) |
0,418 |
0,639 |
-34,6% |
|
Συγκρίσιμα κέρδη ανά μετοχή1 (€ εκατ.) |
0,865 |
0,646 |
33,9% |
|
Καθαρές ταμειακές ροές1 (€ εκατ.) |
332,9 |
277,5 |
20,0% |
|
Επιχειρηματικές προοπτικές
«Έχοντας πάντα υπόψη τους μακροοικονομικούς και γεωπολιτικούς κινδύνους, έχουμε μεγάλη εμπιστοσύνη στο χαρτοφυλάκιό μας, στις δυνατότητές μας ως προς την στρατηγική διανομής στην αγορά, στην εμπορική στρατηγική μας με επίκεντρο τον πελάτη, στη δυναμική των διάφορων αγορών μας και, πάνω από όλα, στις ικανότητες των ανθρώπων μας. Δίνουμε προτεραιότητα στις επενδύσεις στις διάφορες περιοχές όπου δραστηριοποιούμαστε, προκειμένου να ενισχύσουμε τη βιώσιμη ανάπτυξη» σημειώνει η εταιρεία.
Οι στόχοι της έχουν ως εξής:
naftemporiki.gr