Η Ryanair έχει συνδέσει το όνομά της με τις μεγάλες προσφορές και τα εξαιρετικά φθηνά αεροπορικά εισιτήρια. Ωστόσο, η εποχή αυτή έχει περάσει, σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, Μάικλ Ο' Λίρι, ο οποίος δήλωσε ότι οι ναύλοι των 10 ευρώ θα εξαφανιστούν για ένα διάστημα μερικών ετών, λόγω της ραγδαίας αύξησης των τιμών των καυσίμων.
Η Ryanair έχει συνδέσει το όνομά της με τις μεγάλες προσφορές και τα εξαιρετικά φθηνά αεροπορικά εισιτήρια. Ωστόσο, η εποχή αυτή έχει περάσει, σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, Μάικλ Ο' Λίρι, ο οποίος δήλωσε ότι οι ναύλοι των 10 ευρώ θα εξαφανιστούν για ένα διάστημα μερικών ετών, λόγω της ραγδαίας αύξησης των τιμών των καυσίμων.
«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι στο χαμηλότερο άκρο της αγοράς, τους πραγματικά φθηνούς διαφημιστικούς ναύλους μας - τους ναύλους του ενός ευρώ, τους ναύλους των 0,99 ευρώ, ακόμη και τους ναύλους των 9,99 ευρώ, νομίζω ότι δεν θα δείτε αυτούς τους ναύλους για το τον επόμενο αριθμό ετών», είπε χαρακτηριστικά.
Σε συνέντευξή του στο ραδιόφωνο του BBC Radio 4, ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair είπε ότι αναμένει ότι ο μέσος ναύλος της low-cost αεροπορικής εταιρείας θα αυξηθεί κατά περίπου 10 ευρώ τα επόμενα πέντε χρόνια, από περίπου 40 ευρώ πέρυσι σε περίπου 50 ευρώ έως το 2027.
Η αύξηση του κόστους των καυσίμων που ανεβάζει τους αεροπορικούς ναύλους, αυξάνει επίσης τους λογαριασμούς της ενέργειας των νοικοκυριών, καταναλώνοντας τα διαθέσιμα εισοδήματα των νοικοκυριών.
Παρόλα αυτά εκτιμάει ότι ο κόσμος θα συνεχίσει να ταξιδεύει συχνά, παρά το αυξανόμενο κόστος ζωής. Μάλιστα θεωρεί ότι όσοι επιθυμούν να ταξιδέψουν, θα συρρέουν μαζικά σε εναλλακτικές λύσεις χαμηλού κόστους όπως η Ryanair και η EasyJet. «Πιστεύω ότι οι άνθρωποι θα γίνουν πολύ πιο ευαίσθητοι στις τιμές», ανέφερε.
naftemporiki.gr