Επιβράδυνση στη ζήτηση για μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων - εν μέσω επιδείνωσης των οικονομικών συνθήκων και καταναλωτικού κλίματος - αλλά και επίμονα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα «βλέπει» για το υπόλοιπο του έτους η AP Moller - Maersk.
Επιβράδυνση στη ζήτηση για μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων - εν μέσω επιδείνωσης των οικονομικών συνθήκων και καταναλωτικού κλίματος - αλλά και επίμονα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα «βλέπει» για το υπόλοιπο του έτους η AP Moller - Maersk.
Ο δανέζικος κολοσσός ναυτιλίας και logistics - που από τους αναλυτές θεωρείται βαρόμετρο για το παγκόσμιο εμπόριο - ανακοίνωσε ότι φόρτωσε 7,4% λιγότερα containers στα πλοία του το δεύτερο τρίμηνο του έτους σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021. Υπό τις συνθήκες αυτές αναθεώρησε προς τα κάτω τις προοπτικές για το σύνολο ου έτους.
Όπως επισημαίνει οι γεωπολιτικές εντάσεις, οι εκρηκτικές ανατιμήσεις στην ενέργεια και ο πληθωρισμός ρίχνουν βαριά τη σκιά τους στις παγκόσμιες οικονομικές προοπτικές. «Η γεωπολιτική αβεβαιότητα και ο υψηλότερος πληθωρισμός εξαιτίας των υψηλών τιμών ενέργειας συνεχίζουν να βαρύνουν στο καταναλωτικό κλίμα και στις προσδοκίες για την ανάπτυξη» ανέφερε χαρακτηριστικά στην ανακοόινωσή της.
Στο πλαίσιο αυτό περιμένει η παγκόσμια ζήτηση κοντέινερ για το 2022 να κινηθεί στο χαμηλότερο άκρο του εύρους πρόβλεψης -1% έως +1%. Η Maersk σημείωσε ότι η επιβράδυνση θα είναι μεγαλύτερη στην Ευρώπη, όπου ήδη αρχίζουν να συσσωρεύονται αγαθά σε αποθήκες και λιμάνια, καθώς η καταναλωτική ζήτηση φθίνει. Ο πόλεμος στην Ουκρανία, αλλά και τα lockdown στην Κίνα έρχονται να επιδεινώσουν περαιτέρω την κατάσταση.
naftemporiki.gr