Η low cost βρετανική αεροπορική εταιρεία easyJet ανακοίνωσε ότι η αναστάτωση που προκλήθηκε από ελλείψεις προσωπικού στα αεροσκάφη και στα αεροδρόμια σε μια άνευ προηγουμένου κρίση μετά την πανδημία, της κόστισε 133 εκατ. λίρες (160,3 εκατ. δολ.) τους τρεις μήνες έως τα τέλη Ιουνίου, ωστόσο πρόσθεσε ότι οι λειτουργίες βελτιώθηκαν τον Ιούλιο.
Η low cost βρετανική αεροπορική εταιρεία easyJet ανακοίνωσε ότι η αναστάτωση που προκλήθηκε από ελλείψεις προσωπικού στα αεροσκάφη και στα αεροδρόμια σε μια άνευ προηγουμένου κρίση μετά την πανδημία, της κόστισε 133 εκατ. λίρες (160,3 εκατ. δολ.) τους τρεις μήνες έως τα τέλη Ιουνίου, ωστόσο πρόσθεσε ότι οι λειτουργίες βελτιώθηκαν τον Ιούλιο.
Ο όμιλος ανέφερε συνολικές απώλειες προ φόρων 114 εκατ. λιρών για το β' τρίμηνο.
Ο διευθύνων σύμβουλος της χαμηλού κόστους αεροπορικής εταιρείας, Γιόχαν Λούντγκρεν, είπε ότι η ακύρωση χιλιάδων πτήσεων είχε σχετικά σαθετοποιηθεί. «Αυτό το Σαββατοκύριακο, για παράδειγμα, πραγματοποιήσαμε περισσότερες από 3.100 πτήσεις το Σάββατο και την Κυριακή και κάναμε μηδενικές ακυρώσεις για την ημέρα στο Ηνωμένο Βασίλειο».
Παρά τα προβλήματα, είπε ότι έχει εκτελέσει το 95% του προγραμματισμένου της δρομολογίου στο τρίμηνο, και έχει μεταφέρει 22 εκατ. επιβάτες. Τον Ιούλιο, Αύγουστο, Σεπτέμβριο έχει κρατήσεις που φθάνουν στο 71% της χωρητικότητάς της, με τον δείκτη φόρτωσης λίγο πάνω από το 2019.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από Reuters