Πριν από 10 χρόνια η Kaizen Gaming μας παρουσίασε το Stoiximan, ένα ελληνικό brand που είχε ως στόχο να κατακτήσει σημαντικό μερίδιο στην ελληνική αγορά τυχερών παιγνίων και που πέτυχε πολύ γρήγορα να γίνει η βασική επιλογή των παικτών της χώρας μας.
Πριν από 10 χρόνια η Kaizen Gaming μας παρουσίασε το Stoiximan, ένα ελληνικό brand που είχε ως στόχο να κατακτήσει σημαντικό μερίδιο στην ελληνική αγορά τυχερών παιγνίων και που πέτυχε πολύ γρήγορα να γίνει η βασική επιλογή των παικτών της χώρας μας. Σήμερα η Kaizen έχει ξεπεράσει κατά πολύ τα ελληνικά σύνορα. Έχει παρουσία σε 10 χώρες σε Ευρώπη και Λατινική Αμερική και απασχολεί περισσότερους από 1.300 εργαζομένους.
Πολύ πρόσφατα μάλιστα ανακοίνωσε ότι το Betano, το διεθνές brand της, θα είναι για τα επόμενα τέσσερα χρόνια ο χορηγός φανέλας σε έναν από τους πιο γνωστούς ποδοσφαιρικούς συλλόγους παγκοσμίως: την Πόρτο. Πρόκειται για μία συμφωνία η οποία αντανακλά με τον καλύτερο τρόπο το success story της εταιρείας. Για να έρθει η διεθνής αναγνώριση προηγήθηκαν όμως αρκετά ακόμη σταθερά, δυναμικά βήματα. Ας δούμε πώς φτάσαμε έως εδώ και ποια είναι τα σχέδια της Kaizen Gaming για το μέλλον.
Τα πρώτα βήματα
Αξιοποιώντας τη θετική τάση της εποχής, για μεταφορά του αθλητικού στοιχηματισμού από τα δίκτυα φυσικής παρουσίας στο διαδίκτυο και αναπτύσσοντας μια μεγάλη δυναμική από τον πρώτο χρόνο της λειτουργίας της η εταιρεία κατάφερε σε σύντομο χρονικό διάστημα να σκαρφαλώσει στην πρώτη θέση της ελληνικής αγοράς. Το 2015 βγήκε από τα σύνορα, αποκτώντας παρουσία και στην κυπριακή αγορά, ενώ το 2016 είδε το ανθρώπινο δυναμικό της να υπερβαίνει τους 100 εργαζομένους.
Ο αριθμός αυτός ήταν αναμφίβολα ένα σημαντικό ορόσημο για την Kaizen Gaming, αν και σήμερα φαντάζει πολύ μικρός αφού το προσωπικό της δεκαπλασιάστηκε τα επόμενα 6 χρόνια ως συνέπεια της ραγδαίας ανάπτυξής της. Αυτή βασίστηκε σε τρεις βασικούς πυλώνες: τη δημιουργία τεχνολογίας, την κατάκτηση ξένων αγορών και την επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό.
Η μετάβαση στο GameTech
Η μετάβαση της εταιρίας από πάροχος διαδικτυακών παιγνίων σε GameTech εταιρία, αποτέλεσε το εφαλτήριο για την εξέλιξή της αλλά και τη διεύρυνση της δραστηριότητας και λειτουργίας της. Αναπτύσσοντας τη δική της τεχνολογία και επενδύοντας σε ανθρώπους με ταλέντο, που θα υλοποιούσαν νέες τεχνολογικές εφαρμογές, κατάφερε να μετασχηματιστεί και να εξελίξει τόσο την πλατφόρμα της όσο και τις υπηρεσίες που μπορούσε να παρέχει.
Ανοίγοντας φτερά με το Betano
Θέλοντας να ανοίξει τα φτερά της προς μεγάλες αγορές του εξωτερικού, δημιούργησε ένα νέο brand, το Betano.
Με αυτό μπήκε σε εφαρμογή ένα φιλόδοξο πλάνο που την οδήγησε αρχικά στη Ρουμανία το 2017 και στη συνέχεια σε ακόμα 7 χώρες, μεταξύ των οποίων η Γερμανία, η Πορτογαλία, η Βραζιλία και η Χιλή. Έτσι δραστηριοποιείται πλέον σε συνολικά 10 χώρες, έχοντας δημιουργήσει περισσότερες από 1.300 θέσεις εργασίας.
Επενδύοντας στο ανθρώπινο δυναμικό
Όλα αυτά τα χρόνια δεν σταμάτησε να επενδύει στο ανθρώπινο δυναμικό. Το κλειδί για την ανάπτυξή της, πέρα από την τεχνολογία, ήταν το να «κυνηγάει» νέα ταλέντα, ακόμη και από το εξωτερικό, με το καινοτόμο πρόγραμμα ‘Try this at home’, με το οποίο επαναπάτρισε Έλληνες που εργάζονταν κυρίως σε ευρωπαϊκές χώρες, σε κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας.
Το Kaizen Campus
Το νέο μεγάλο project της εταιρείας είναι το Kaizen Campus. Θα ολοκληρωθέι μέσα στο 2022 και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της ίδιας της ανάπτυξης της εταιρίας, η οποία σήμερα συγκαταλέγεται στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες στην Ευρώπη.
Τα νέα γραφεία θα μπορούν να φιλοξενήσουν το σύνολο των εργαζομένων της Kaizen Gaming στην Αθήνα, συμπεριλαμβανομένης και της μεγαλύτερης σε πληθυσμό ομάδα Τεχνολογίας. Επίσης οι συγκεκριμένες εγκαταστάσεις έχουν διαμορφωθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορέσουν να ενσωματώσουν την περαιτέρω αύξηση του προσωπικού της Kaizen Gaming, που υπολογίζεται στο 20% ετησίως.
Καινοτομία και στο μοντέλο εργασίας
Παράλληλα το Kaizen Campus θα αποτελέσει μια από τις πρώτες εγκαταστάσεις, σχεδιασμένη να λειτουργεί βάσει του υβριδικού μοντέλου εργασίας, που ήδη εφαρμόζει η εταιρία.
Αυτό αποτελεί την κύρια κατεύθυνση στην αρχιτεκτονική προσέγγιση και τη σχετική διαρρύθμιση των χώρων, με στόχο να ικανοποιήσει τη μέγιστη αποδοτικότητα του ανθρώπινου δυναμικού της που εργάζεται είτε εξ αποστάσεως είτε με φυσική παρουσία στα γραφεία της εταιρίας.