Στα πολύ θετικά στοιχεία που έρχονται συνεχώς από διεθνείς και ευρωπαϊκούς οργανισμούς και καταδεικνύουν τη συνεχιζόμενη αναβάθμιση και ισχύ του brand «Ελλάδα» αναφέρθηκε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας. Σε συνέντευξή του στον «Αnt1», επισήμανε πως, σύμφωνα με έρευνα της World Travel Market, στην πρώτη δεκάδα των κορυφαίων τουριστικών προορισμών της Ευρώπης που καταγράφουν τις μεγαλύτερες αυξήσεις σε σύγκριση με το 2019, οι 6 είναι στην Ελλάδα.
Στα πολύ θετικά στοιχεία που έρχονται συνεχώς από διεθνείς και ευρωπαϊκούς οργανισμούς και καταδεικνύουν τη συνεχιζόμενη αναβάθμιση και ισχύ του brand «Ελλάδα» αναφέρθηκε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας.
Σε συνέντευξή του στον «Αnt1», επισήμανε πως, σύμφωνα με έρευνα της World Travel Market, στην πρώτη δεκάδα των κορυφαίων τουριστικών προορισμών της Ευρώπης που καταγράφουν τις μεγαλύτερες αυξήσεις σε σύγκριση με το 2019, οι 6 είναι στην Ελλάδα, με τη Μύκονο και τη Ρόδο να καταγράφουν αύξηση κατά 29%, τα Χανιά 26%, το Ηράκλειο 23%, τη Σαντορίνη 20% και τη Θεσσαλονίκη- Χαλκιδική 19%, ενώ πολύ ψηλά είναι και η Αθήνα στον αστικό τουρισμό (3η θέση).
Επιπλέον, στις ΗΠΑ η Ελλάδα παρουσιάζει τη μεγαλύτερη αύξηση (+22%) από όλους τους προορισμούς εξωτερικού για την αργία της Ημέρας της Ανεξαρτησίας.
Εξίσου σημαντικό, όμως, είναι ότι προορισμοί της Ελλάδας που δεν διαθέτουν ισχυρό brand, φέτος «φωτίστηκαν» με αποτέλεσμα όχι μόνο να καταγράφουν υψηλές πληρότητες, αλλά οι κρατήσεις να φτάνουν μέχρι και τα τέλη του έτους.
«Η Θάσος είναι γεμάτη, βάλαμε στον τουριστικό χάρτη την Καστοριά, που θα πάω αύριο. Η Ήπειρος - η οποία ήταν η πιο φτωχή Περιφέρεια στην Ευρώπη πριν από μερικά χρόνια - έγινε προορισμός, με τα Ιωάννινα, το Μέτσοβο, την Αρίστη, το Πάπιγκο να έχουν ταξιδιώτες τον χειμώνα, τα Σαββατοκύριακα και το καλοκαίρι. Αυτούς τους εναλλακτικούς προορισμούς τους στηρίζουμε. Η Αίγινα έχει 92% πληρότητα και στην Πελοπόννησο η τουριστική σεζόν, απ’ ό,τι φαίνεται, θα πάει μέχρι τον Νοέμβρη. Οι γερμανικές Condor και η InterΤouristic, όπως και οι tour operators της Γαλλίας ζητούν πακέτα για Οκτώβρη, Νοέμβρη και Δεκέμβρη, και κάνω και μία δήλωση: Η τουριστική σεζόν φέτος θα τελειώσει τον Δεκέμβρη» τόνισε ο υπουργός Τουρισμού.
Για το πρόγραμμα Κοινωνικού Τουρισμού «Τουρισμός για Όλους», το οποίο απευθύνεται σε 200.000 δικαιούχους, ο κ. Κικίλιας ανακοίνωσε ότι η πλατφόρμα θα ανοίξει στο τέλος της εβδομάδας, εξηγώντας ότι η διαδικασία θα είναι πολύ απλή και πως με την άυλη ψηφιακή κάρτα οι πιο αδύναμοι οικονομικά πολίτες θα μπορούν να απολαύσουν τις διακοπές με τις οικογένειές τους σε πανέμορφους προορισμούς της χώρας.
«Έχουμε τόσα πανέμορφα νησιά που δεν έχουν ισχυρό brand, η βόρεια Ελλάδα με τόσες ομορφιές, η Πελοπόννησος, η Ήπειρος, η Στερεά Ελλάδα. Οπουδήποτε στην Ελλάδα μπορεί να βρει κανείς μέρη να κάνει μαγικές διακοπές για όλα τα πορτοφόλια, για όλα τα βαλάντια. Σας αναφέρω μία προσωπική εμπειρία: Η Κάρπαθος και η Κάσος είναι μεταξύ της Ρόδου και της Κρήτης στο νοτιοανατολικό Αιγαίο. Έχει 110 παραλίες, ένα μαγικό νησί. Έχει πολύ φθηνά καταλύματα και πολύ φθηνά υγειονομικά καταστήματα. Έχει πάρα πολλές επιλογές η τόσο όμορφη χώρα μας» υπογράμμισε ο κ. Κικίλιας.
Ο υπουργός Τουρισμού δήλωσε ότι ο λαός της Τουρκίας δεν επηρεάζεται από τη ρητορική της ηγεσίας της χώρας του και αυτό αποδεικνύεται από το πλήθος ταξιδιωτών που επισκέπτονται τα ελληνικά νησιά. Όπως είπε, πολλά νησιά του ανατολικού Αιγαίου, όπως η Λέσβος, η Χίος, η Κως, η Σύμη, η Χάλκη και η Ρόδος είναι γεμάτα από ταξιδιώτες από την Τουρκία, ειδικά μετά το άνοιγμα των δρομολογίων με ημερόπλοια που συνδέουν το νοτιοανατολικό Αιγαίο με τα μικρασιατικά παράλια.