Το 2021 αποτέλεσε μια ακόμα επιτυχημένη χρονιά για την ΟΠΤΙΜΑ Α.Ε., με συνολικές πωλήσεις ύψους 150.1 εκ. ευρώ – επίδοση που τη διατηρεί στην πρώτη θέση ως προς το μερίδιο αγοράς στο σύνολο της κατηγορίας του τυριού. Οι αντίστοιχες πωλήσεις της εταιρείας το 2020 είχαν ανέλθει στα 140,9 εκ. ευρώ.
Το 2021 αποτέλεσε μια ακόμα επιτυχημένη χρονιά για την ΟΠΤΙΜΑ Α.Ε., με συνολικές πωλήσεις ύψους 150.1 εκ. ευρώ – επίδοση που τη διατηρεί στην πρώτη θέση ως προς το μερίδιο αγοράς στο σύνολο της κατηγορίας του τυριού. Οι αντίστοιχες πωλήσεις της εταιρείας το 2020 είχαν ανέλθει στα 140,9 εκ. ευρώ.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα κέρδη της εταιρείας το 2021 ήταν 11,4 εκ ευρώ, μειωμένα σε σχέση με το 2020, γεγονός που οφείλεται στην απόφαση της εταιρείας να απορροφήσει σημαντικό μέρος των αυξημένων κοστολογίων που προέκυψαν από τις ανατιμήσεις σε πρώτες ύλες και ενέργεια.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΠΤΙΜΑ, Γιώργος Καραμπέτσος, δήλωσε σχετικά: «To 2021 ήταν ένας ακόμα κρίκος στην αλυσίδα των επιτυχιών για την ομάδα της ΟΠΤΙΜΑ. Για πρώτη φορά οι Πωλήσεις μας ξεπέρασαν το ορόσημο των 150 εκατομμύρια ευρώ, σταθεροποιώντας μας στην κορυφή της αγοράς, με απόσταση από τον δεύτερο. Υλοποιήσαμε με συνέπεια το αναπτυξιακό μας πλάνο, με νέα λανσαρίσματα και είσοδο σε νέες, συναφείς κατηγορίες, επεκτείναμε διανομές σε υφιστάμενους και νέους πελάτες στη λιανική και τη HORECA, ενώ, για μια ακόμα χρονιά, επενδύσαμε σημαντικά στη διαφήμιση, με δαπάνη ίση σχεδόν με το άθροισμα της δαπάνης των ανταγωνιστών μας.
Η κάμψη στην κερδοφορία ήταν αναμενόμενη, συνεπεία της στρατηγικής μας απόφασης να απορροφήσουμε μεγάλο ποσοστό του αυξημένου κόστους παραγωγής. Οφείλουμε σ’ αυτό το σημείο ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους συναδέλφους και συνεργάτες της ΟΠΤΙΜΑ για την αφοσίωση και την εμπιστοσύνη τους: η επιτυχία τούς ανήκει. Καθώς μάλιστα βρισκόμαστε ήδη περίπου στο μέσον της τρέχουσας χρονιάς, διαπιστώνουμε ότι η αναπτυξιακή δυναμική μας φαίνεται να διατηρείται και κατά το 2022. Πιστεύουμε βάσιμα ότι, για μια ακόμη χρονιά, θα επιτύχουμε τους χρηματοοικονομικούς κι εμπορικούς στόχους μας, δημιουργώντας ταυτόχρονα υπεραξία για τους πελάτες και τους καταναλωτές μας».