Πιο κοντά στην έκδοση νέου εταιρικού ομολόγου της τάξεως των 200 έως 230 εκατ. ευρώ είναι, σύμφωνα με πληροφορίες, η Lamda Development με τις οριστικές αποφάσεις να αναμένονται στο τέλος της επόμενης εβδομάδας.
Της Τέτης Ηγουμενίδη,
[email protected]
Πιο κοντά στην έκδοση νέου εταιρικού ομολόγου της τάξεως των 200 έως 230 εκατ. ευρώ είναι, σύμφωνα με πληροφορίες, η Lamda Development με τις οριστικές αποφάσεις να αναμένονται στο τέλος της επόμενης εβδομάδας.
Η έγκριση του ενημερωτικού δελτίου από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς αναμένεται την προσεχή Πέμπτη με την έκδοση του ομολόγου, εφόσον τελικά αποφασιστεί, να εξελίσσεται τις πρώτες εβδομάδες του Ιουλίου.
Η Lamda έχοντας εκδώσει τον Ιούλιο του 2020 ομόλογο ύψους 320 εκατ. ευρώ με ρεκόρ συμμετοχής ιδιωτών επενδυτών (περίπου 10.454 Έλληνες) και τη συνολική ζήτηση να φθάνει το ποσό των 618,3 εκατ. ευρώ (κάλυψη σχεδόν δύο φορές) στην παρούσα φάση αξιολογεί όλα τα δεδομένα και κυρίως την πορεία των αγορών και των επιτοκίων.
Δεδομένης της ευμεταβλητότητας που παρατηρείται η όποια επίσημη ανακοίνωση εκτιμάται ότι θα γίνει πολύ κοντά στην έναρξη της διαδικασίας έκδοσης.
Όπως και με το ομόλογο του 2020 η Lamda το μεγαλύτερο τμήμα της νέας έκδοσης θα το διαθέσει στις αναπτύξεις της στο Ελληνικό.
Στο μεταξύ, στα 250 εκατ. ευρώ εκτιμάται ότι θα ανέλθει το συνολικό κόστος της δημιουργίας του πάρκου των 2 χιλ. στρεμμάτων στο Ελληνικό.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε η διοίκηση της Lamda απαντώντας στις ερωτήσεις του Τύπου με αφορμή την παρουσίαση του πάρκου προχθές οι μελέτες για την κατασκευή του θα ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του 2022 και με την διεξαγωγή του διαγωνισμού για την ανάθεση της κατασκευής του θα οριστικοποιηθεί το συνολικό κόστος. Για τις μελέτες μέχρι σήμερα έχουν διατεθεί περί τα 7 εκατ. ευρώ.
Το Πάρκο του Ελληνικού θα κατασκευαστεί και θα λειτουργήσει αποκλειστικά με χρήματα του επενδυτή χωρίς συμμετοχή του δημοσίου ή των όμορων δήμων.
Ένα μεγάλο τμήμα του που δεν προσδιορίζεται θα ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2025.
Το πάρκο στο Ελληνικό θα μπορεί να καλύπτει με αυτάρκεια τις ανάγκες του για άρδευση και ηλεκτροδότηση, ενώ θα αντισταθμίσει πλήρως το ανθρακικό του αποτύπωμα στον κύκλο ζωής του. Οι ανάγκες του σε νερό θα καλύπτονται πλήρως μέσω της πρότυπης Μονάδας Επεξεργασίας Λυμάτων που θα κατασκευαστεί, ενώ οι έξυπνες υποδομές φωτισμού και διαχείρισης ενέργειας θα εξασφαλίζουν την πλέον αποδοτική κατανάλωση.
Τμήματα των διαδρόμων απογείωσης και προσγείωσης του πρώην αεροδρομίου θα διατηρηθούν και θα επαναχρησιμοποιηθούν ως μέρος του δικτύου πεζών και ποδηλάτων και θα ενταχθούν στο Πάρκο.