Με 26 εξαγωγικές επιχειρήσεις συμμετείχε η Ελλάδα στην 35η Διεθνή Έκθεση προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (Private Label) PLMA 2022, η οποία πραγματοποιήθηκε μεταξύ 31 Μαΐου και 1 Ιουνίου 2022, στο 'Αμστερνταμ της Ολλανδίας.
Με 26 εξαγωγικές επιχειρήσεις συμμετείχε η Ελλάδα στην 35η Διεθνή Έκθεση προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (Private Label) PLMA 2022, η οποία πραγματοποιήθηκε μεταξύ 31 Μαΐου και 1 Ιουνίου 2022, στο 'Αμστερνταμ της Ολλανδίας.
Όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση, η PLMA είναι η μεγαλύτερη και σημαντικότερη παγκοσμίως Διεθνής Έκθεση στον τομέα προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, παρουσιάζοντας ό,τι πιο καινοτόμο έχει να επιδείξει ο εν λόγω τομέας.
Υπενθυμίζεται ότι η συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων αφορά τζίρο εκατοντάδων δισεκατομμυρίων παγκοσμίως, τόσο στα τρόφιμα και ποτά όσο και σε άλλα είδη (π.χ. προϊόντα προσωπικής φροντίδας, απορρυπαντικά, κλπ.).
Στη φετινή έκθεση, στο εθνικό περίπτερο που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) συμμετείχαν εξαγωγικές επιχειρήσεις, κυρίως του κλάδου των τροφίμων και ποτών.
Όπως υπογραμμίζεται, η κατηγορία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας είναι σημαντική για τις ελληνικές εξαγωγές δεδομένου ότι βασικοί κλάδοι, όπως για παράδειγμα αυτός της κονσερβοποιίας, εισφέρουν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ από τις εξαγωγές σε όλον τον κόσμο και ταυτόχρονα στηρίζουν χιλιάδες θέσεις εργασίας στη μεταποίηση, αλλά και στον πρωτογενή αγροτικό τομέα.
Συγκεκριμένα, η Εντεταλμένη Σύμβουλος και Μέλος ΔΣ της Enterprise Greece, κα Μπέττυ Αλεξανδροπούλου, δήλωσε: «Η υποστήριξη των ελληνικών εξαγωγικών επιχειρήσεων, μέσω της συμμετοχής τους σε διεθνείς εκθέσεις για να αναπτύξουν την εξωστρέφεια και τις εξαγωγές τους, αποτελεί προτεραιότητά μας στην Enterprise Greece. Τα προϊόντα ελληνικής διατροφής κερδίζουν ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο στις παγκόσμιες αγορές, μία τάση που αντικατοπτρίζεται και στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας όπου η ανάγκη για νέα προϊόντα, επαφές και ιδέες, μεγαλώνει κάθε χρόνο και περισσότερο».
Το ενδιαφέρον των ξένων εμπορικών επισκεπτών για τα ελληνικά τρόφιμα είναι πολύ μεγάλο, συντελώντας στο να πραγματοποιηθούν περισσότερες από 1.500 επιχειρηματικές συναντήσεις μεταξύ των Ελλήνων εξαγωγέων και των επισκεπτών-επαγγελματιών, πολλές από τις οποίες δημιουργούν προοπτικές για περαιτέρω διείσδυση των ελληνικών προϊόντων και αύξηση των μεριδίων τους στα ράφια των μεγαλύτερων λιανεμπόρων στον κόσμο.
Την εθνική συμμετοχή τίμησαν η πρέσβης της Ελλάδας στη Χάγη, Κατερίνα Γκίνη και ο οικονομικός και εμπορικός σύμβουλος της Ελλάδας στη Χάγη, Ευάγγελος Δαϊρέτζης.