Διατήρηση της αεροπορικής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τη Λάρνακα και κατά τη χειμερινή περίοδο προανήγγειλαν ο εμπορικός αντιπρόσωπος της Cyprus Airways στην Ελλάδα, Κωνσταντίνος Μελάς και ο διευθυντής πωλήσεων Στυλιανός Μπεκίρας κατά την παρουσίαση της της νέας τουριστικής στρατηγικής της Κύπρου, που πραγματοποιήθηκε απόψε σε κεντρικό ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης.
της Βάσως Βεγίρη
[email protected]
Διατήρηση της αεροπορικής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τη Λάρνακα και κατά τη χειμερινή περίοδο προανήγγειλαν ο εμπορικός αντιπρόσωπος της Cyprus Airways στην Ελλάδα, Κωνσταντίνος Μελάς και ο διευθυντής πωλήσεων Στυλιανός Μπεκίρας κατά την παρουσίαση της της νέας τουριστικής στρατηγικής της Κύπρου, που πραγματοποιήθηκε απόψε σε κεντρικό ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης.
Προσεχώς, επίσης, η εταιρεία, όπως ανακοίνωσε επίσης ο κ.Μελάς θα προσθέσει ακόμη ένα - το τρίτο κατά σειρά - αεροσκάφος Airbus στον στόλο της, συγκεκριμένα ένα ακόμη Airbus 320, ενώ διαθέτει ακόμη ένα ίδιο αεροσκάφος και ένα Airbus 319.
Η Cyprus Airways συνδέει την Κύπρο με Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Πρέβεζα, Σκιάθο, Μύκονο, Ρόδο και Σαντορίνη και επαναπροσδιορίζει το τουριστικό της προϊόν και στρατηγική, με στόχο οι αφίξεις τουριστών να φτάσουν τα 5 εκατομμύρια μέχρι το 2030 έναντι 4 εκατ. το 2019 αλλά και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
Η νέα αυτή τουριστική στρατηγική, την οποία παρουσίασε η εκπρόσωπος του υφυπουργείου Τουρισμού της Κύπρου στη Θεσσαλονίκη, Ελένη Ζαχαρή, αποσκοπεί να προσελκύσει επισκέπτες στις ορεινές περιοχές και στην ύπαιθρο και να καθιερώσει την Κύπρο 12μηνο προορισμό, δίνοντας έμφαση στις ειδικές μορφές τουρισμού, ενώ το νησί της Αφροδίτης αποκτά συνεχώς νέες υποδομές, όπως η υπερσύγχρονη μαρίνα της Αγίας Νάπας και το Casino Resort "City of Dreams Mediterranean" στη Λεμεσό.
Για την περαιτέρω ενίσχυση των υποδομών προγραμματίζεται να διατεθούν πόροι 40 εκατ.ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης. Στο πλαίσιο της νέας τουριστικής στρατηγικής , έχουν διαμορφωθεί 12 product labels που καλύπτουν όλα τα διαφορετικά ηλικιακά γκρουπ και τις ιδιαίτερες προτιμήσεις και ενδιαφέροντα των επισκεπτών.