Σειρά διαδικτυακών σεμιναρίων και trainings (TTG GREECE FEST) για το τουριστικό προϊόν της Ελλάδα, διάρκειας πέντε ημερών, διοργάνωσε η Υπηρεσία ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας, σε συνεργασία με το βρετανικό επαγγελματικό περιοδικό TTG, στοχεύοντας στην περαιτέρω ενδυνάμωση των κρατήσεων για τη φετινή τουριστική περίοδο.
Σειρά διαδικτυακών σεμιναρίων και trainings (TTG GREECE FEST) για το τουριστικό προϊόν της Ελλάδα, διάρκειας πέντε ημερών, διοργάνωσε η Υπηρεσία ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας, σε συνεργασία με το βρετανικό επαγγελματικό περιοδικό TTG, στοχεύοντας στην περαιτέρω ενδυνάμωση των κρατήσεων για τη φετινή τουριστική περίοδο.
Το TTG GREECE FEST υλοποιήθηκε μεταξύ 23-27 Μαΐου, στην ειδικά διαμορφωμένη για την Ελλάδα πλατφόρμα και συμμετείχαν:
Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να λάβουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και να δημιουργήσουν τις επαφές προκειμένου να είναι σε θέση να γνωρίσουν καλύτερα και να προωθήσουν αποδοτικότερα το πολύπλευρο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας στο ευρύ καταναλωτικό κοινό, ως μεταπωλητές της Ελλάδας.
Κατά τη διάρκεια του TTG Greece Fest διενεργήθηκαν οκτώ διαφορετικά θεματικά masterclasses - webinars που επικεντρώθηκαν σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού, όπως: city breaks, πολιτισμός, πολυτέλεια, βιωσιμότητα, γαστρονομία, υπαίθριες δραστηριότητες, οκτώ (8) παρουσιάσεις ελληνικών προορισμών (Λέσβος, Πάτμος, Εύβοια, Κεφαλονιά, Χαλκιδική, Σκόπελος, Κως, Ζάκυνθος) υπό τη μορφή training και ένα workshop με φυσική παρουσία (οινογευσία ελληνικών κρασιών).
Αναλυτικότερα, τη Δευτέρα 23 Μαΐου, την έναρξη του TTG GREECE FEST προλόγισε η υφυπουργός Τουρισμού, Σοφία Ζαχαράκη, η οποία ενημέρωσε τους ταξιδιωτικούς πράκτορες τόσο για την συνεχή ανοδική πορεία των κρατήσεων προς την Ελλάδα, όσο και για την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών μετά Covid-19.
Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκαν δύο masterclasses με εκπροσώπους εταίρων από την Ελλάδα και tour operators από το Ηνωμένο Βασίλειο. Στο πρώτο masterclass της ημέρας συμμετείχαν η προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας Ελένη Σκαρβέλη, εκπρόσωπος της Aegean Airlines και εκπρόσωπος της Celestyal Cruises, οι οποίοι συζήτησαν για την πορεία των κρατήσεων, τα ταξιδιωτικά trends για το 2022 και τις διαφορετικές επιλογές τουριστικών ελληνικών προϊόντων για την κρουαζιέρα και τη σύνδεση με την Ελλάδα.
Στο δεύτερο masterclass της ημέρας, συμμετείχαν εκπρόσωπος του Greek specialist T/O Sunvil Holidays, εκπρόσωπος του Seafarer Cruising and Sailing Holidays που ειδικεύεται στις διακοπές με ιστιοπλοϊκό στην Ελλάδα και εκπρόσωπος του Τ/Ο Explore που ειδικεύεται στον τουρισμό περιπέτειας και outdoor activities, οι οποίοι παρουσίασαν εξειδικευμένα προγράμματα και δρομολόγια σε ανεξερεύνητους για τη βρετανική αγορά ελληνικούς προορισμούς.
Ακολούθησαν :
Το δεύτερο masterclass της ημέρας, επικεντρώθηκε στην πληθώρα των outdoor δραστηριοτήτων στην Ελλάδα που μπορούν να πραγματοποιηθούν καθ’όλη τη διάρκεια του χρόνου στοχεύοντας στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Εκπρόσωπος της Trekking Hellas Ioannina παρουσίασε περιπατητικές διαδρομές στην Ήπειρο, εκπρόσωπος του Masticulture Ecotourism Activities μύησε τους τουριστικούς πράκτορες στα μυστικά της μαστίχας της Χίου, ενώ εκπρόσωπος της εταιρίας Joysters αναφέρθηκε στις μοναδικές εμπειρίες της Βόρειας Ελλάδας στις περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας.
Το απόγευμα της Πέμπτης 26 Μαΐου, 20 επιλεγμένοι τουριστικοί πράκτορες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον οινικό τουρισμό της Ελλάδας μέσω οινογνωσίας σε γνωστό ελληνικό εστιατόριο του Λονδίνου. Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες δοκίμασαν οκτώ ελληνικές ποικιλίες κρασιών από διαφορετικές περιοχές της Ελλάδας (Σαντορίνη, Νεμέα, Κρήτη, Μακεδονία), που παρουσιάστηκαν από τον υπεύθυνο του εστιατορίου και τον βρετανό οινογνώστη Tim Clarke, δημιουργό των οινικών διαδρομών της Variety Cruises στην Ελλάδα, ενώ στο τέλος της εκδήλωσης μοιράστηκε προωθητικό υλικό του ΕΟΤ με τέσσερις οινικές διαδρομές στην Ελλάδα.
Την Παρασκευή 27 Μαΐου, εκπρόσωποι οκτώ ελληνικών προορισμών πραγματοποίησαν 20λεπτα trainings και 10 λεπτά ερωτοαπαντήσεων, στοχεύοντας σε μια ολιστική και εις βάθος παρουσίαση των μοναδικών πλεονεκτημάτων πώλησης (USP) των εκάστοτε προορισμών, δίνοντας τη δυνατότητα στους τουριστικούς πράκτορες να λάβουν τις απαραίτητες γνώσεις για την πιο στοχευμένη πώληση και προώθηση των εν λόγω προορισμών. Στις οκτώ παρουσιάσεις συμμετείχαν εκπρόσωποι από την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, τον Οργανισμό Τουρισμού Χαλκιδικής, τον δήμο Σκοπέλου και τον δήμο Κεφαλονιάς, καθώς και από την Πάτμο, Κω και Ζάκυνθο, οι οποίοι εκτός των άλλων παρουσίασαν εξειδικευμένες εμπειρίες όπως οι ποδηλατικές διαδρομές στην Κω και ο LGBTQ τουρισμός στη Λέσβο.
Το TTG Greece Fest πραγματοποιήθηκε σε κλίμα εξαιρετικής συνεργασίας με το Γραφείο ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας να δέχεται πολλά θετικά σχόλια για την επιτυχημένη πρωτοβουλία, τόσο λόγω του μεγάλου αριθμού συμμετεχόντων αλλά και του μεγάλου αριθμού ερωτήσεων και ενδιαφέροντος από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες.
Τα webinars θα παραμείνουν στην πλατφόρμα του TTG για όλους τους τουριστικούς πράκτορες που δεν είχαν την ευκαιρία να τα παρακολουθήσουν live ή θέλουν να τα αποθηκεύσουν για μελλοντική χρήση.