Οικονομία & Αγορές
Πέμπτη, 12 Μαΐου 2022 11:55

Ντίσνεϊ: Οι 7,9 εκατ. νέοι συνδρομητές της υπηρεσίας video streaming καθησύχασαν τους επενδυτές

Η Γουόλτ Ντίσνεϊ καθησύχασε τις ανησυχίες των επενδυτών χθες σχετικά με το μέλλον της υπηρεσίας streaming video Disney+, καταγράφοντας 7,9 εκατομμύρια νέους συνδρομητές.

Η Γουόλτ Ντίσνεϊ καθησύχασε τις ανησυχίες των επενδυτών χθες σχετικά με το μέλλον της υπηρεσίας streaming video Disney+, καταγράφοντας 7,9 εκατομμύρια νέους συνδρομητές.

Ωστόσο, η εταιρία προειδοποίησε ότι προβλήματα στην αλυσίδα εφοδιασμού, αλλά και οι αυξήσεις σε μισθούς είναι ενδεχόμενο να πιέσουν τα οικονομικά της.

Η Wall Street προσδοκούσε 5,3 εκατομμύρια νέους συνδρομητές για την υπηρεσία Disney+ και για το τρίμηνο από τον Ιανουάριο μέχρι τον Μάρτιο.

Η Ντίσνεϊ έχει ακόμη πολύ δρόμο να διανύσει για την επίτευξη φιλόδοξων πολυετών στόχων, αλλά η ανάπτυξή της ενθάρρυνε τους επενδυτές, μετά τις απώλειες της Netflix Inc.

Η εταιρία εργάζεται προκειμένου να αντισταθμίσει πληθωριστικές πιέσεις και προκλήσεις στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα, σύμφωνα με όσα δήλωσαν διευθυντικά στελέχη της σε μία τηλεφωνική επικοινωνία με αναλυτές της αγοράς.

“Την περίοδο που διανύουμε είναι πολύ δύσκολο να προβλέψεις με ακρίβεια τις πιθανές οικονομικές επιπτώσεις εξαιτίας της ρευστότητας της κατάστασης, αλλά μπορείς να έχεις εμπιστοσύνη στο γεγονός ότι είμαστε πλήρως ενημερωμένοι για αυτήν και ότι εργαζόμαστε σκληρά για να ελαχιστοποιήσουμε την πίεση στο περιθώριο κέρδους,” δήλωσε η υπεύθυνη των οικονομικών Κριστίν Μακάρθι.

Η τιμή των μετοχών της εταιρίας αυξήθηκε αρχικά για να μειωθεί στη συνέχεια κατά 3%, μετά την αναφερόμενη τηλεφωνική επικοινωνία.

Η Ντίσνεϊ χρειάζεται κατά μέσο όρο περίπου 9,1 νέους συνδρομητές ανά τρίμηνο, προκειμένου να επιτύχει το χαμηλότερο επίπεδο του οικονομικού στόχου της για αύξηση των συνδρομητών της Disney+ κατά 230 ως 260 εκατομμύρια συνδρομητές μέχρι το τέλος του Σεπτεμβρίου του 2024.

Ο εκτελεστικός διευθυντής Μπομπ Τσάπεκ επανέλαβε χθες τον ίδιο στόχο.

Η Ντίσνεϊ είναι η μεγαλύτερη εταιρία στο χώρο του θεάματος παγκοσμίως, ενώ έχει συνδέσει το μέλλον της με την προσφορά μιας υπηρεσίας τεχνολογίας video streaming, προκειμένου να ανταγωνιστεί την Netflix.

Η Netflix ήταν η πρώτη εταιρία που προσέλκυσε μαζικά νέους συνδρομητές για την υπηρεσία video streaming. Η ίδια εταιρία αναστάτωσε τους επενδυτές τον προηγούμενο μήνα, όταν αποκάλυψε ότι απώλεσε συνδρομητές στο πρώτο τρίμηνο του 2022, ενώ προέβλεψε μεγαλύτερες απώλειες μέσα στον Ιούνιο.

Τα αποτελέσματα της Netflix επηρέασαν τις μετοχές εταιριών ΜΜΕ, προκαλώντας την επανεξέταση των επενδυτικών προσδοκιών από τις υπηρεσίες video streaming.

Ο συνολικός αριθμός συνδρομών για την υπηρεσία Disney+ που προσφέρθηκε για πρώτη φορά το Νοέμβριο του 2019 έφτασε στα 137,7 εκατομμύρια συνδρομητές, όπως ανακοίνωσε χθες η εταιρία, με τη βοήθεια νέων σειρών, όπως η τηλεοπτική σειρά "Moon Knight" από τη Marvel, αλλά και η ταινία "Turning Red" από την Pixar.

“Συνολικά παρά τα μικρότερα θετικά αποτελέσματα εξαιτίας των θετικών δεδομένων στην υπηρεσία streaming, η Ντίσνεϊ θα τα πάει καλά”, δήλωσε ο Σαχίντ Χαν, συμμέτοχος στην εταιρία συμβούλων για την τεχνολογία και τη διοίκηση επιχειρήσεων Arthur D. Little. “Καθώς τα νοικοκυριά εξορθολογίζουν τις επιλογές που έχουν για τις υπηρεσίες streaming, με δεδομένο τον πληθωρισμό, η Disney+ θα γίνει μία από τις κορυφαίες επιλογές, αποτελώντας μία πραγματική απειλή για τη Netflix,” εκτίμησε ο ίδιος.

Η Ντίσνεϊ ανέφερε προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή στα 1,08 δολάρια, ενώ οι αναλυτές προέβλεπαν κέρδη 1,19 δολάρια ανά μετοχή (IBES data, Refinitiv). Τα κέρδη επηρεάστηκαν από την αύξηση του φόρου των κερδών σε ξένες αγορές.

Τα έσοδα καταγράφηκαν στα 19,2 δισεκατομμύρια δολάρια (18.26 δισεκατομμύρια ευρώ) έναντι εκτιμήσεων για έσοδα 20,03 δισεκατομμυρίων δολαρίων (19,04 δισεκατομμυρίων ευρώ).

Η Ντίσνεϊ ανακοίνωσε ότι δέχθηκε ένα πλήγμα απώλειας εσόδων ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων (0,95 δισεκατομμυρίων ευρώ) από τον πρόωρο τερματισμό μιας συμφωνίας κινηματογραφικού και τηλεοπτικού προγράμματος για την υπηρεσία streaming.

Τα θεματικά πάρκα συνέχισαν τη δυναμική επιστροφή τους, μετά την παρατεταμένη διακοπή της λειτουργίας τους την περίοδο της πανδημίας, αλλά και την εφαρμογή σχετικών περιορισμών.

Τα λειτουργικά έσοδα στα θεματικά πάρκα καταγράφηκαν στα 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια (3,52 δισεκατομμύρια ευρώ) καταγράφοντας αύξηση 50% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.

Ωστόσο, η διακοπή της λειτουργίας των θεματικών πάρκων στην Ασία εξαιτίας της COVID-19 θα μπορούσε να μειώσει τα λειτουργικά έσοδα κατά ποσό μεγαλύτερο των 350 εκατομμυρίων δολαρίων (332,79 εκατομμύρια ευρώ) στο τρίτο τρίμηνο του οικονομικού έτους, σύμφωνα με την Ντίσνεϊ. 

Πηγές: ΑΠΕ-ΜΠΕ, Reuters