Η αξιοποίηση περιουσιακών στοιχείων, όπως λιμάνια, ακίνητα, μαρίνες, η Αττική Οδός, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και άλλες συμμετοχές, περιλαμβάνονται στο νέο αναθεωρημένο επιχειρησιακό σχέδιο του ΤΑΙΠΕΔ που εγκρίθηκε από το Κυβερνητικό Συμβούλιο Οικονομικής Πολιτικής.
Η αξιοποίηση περιουσιακών στοιχείων, όπως λιμάνια, ακίνητα, μαρίνες, η Αττική Οδός, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και άλλες συμμετοχές, περιλαμβάνονται στο νέο αναθεωρημένο επιχειρησιακό σχέδιο του ΤΑΙΠΕΔ που εγκρίθηκε από το Κυβερνητικό Συμβούλιο Οικονομικής Πολιτικής.
Ειδικότερα, αναφέρεται ότι το ΤΑΙΠΕΔ εξετάζει τον τρόπο αξιοποίησης (πώληση ή υποπαραχώρηση της δραστηριότητας) του Λιμένα Λαυρίου, προετοιμάζει πρόσκληση ενδιαφέροντος για τον Λιμένα Βόλου, ενώ σημειώνεται ότι είναι σε εξέλιξη οι διαδικασίες για λιμένα-μαρίνα Κερκύρας και ετοιμάζεται η διαδικασία για τη Λευκίμμη. Για τον λιμένα της Αλεξανδρούπολης σημειώνεται ότι ολοκληρώνονται προσεχώς τα συμβατικά κείμενα και εντός του β' τριμήνου θα δοθούν οι δεσμευτικές προσφορές. Για τον λιμένα του Ηρακλείου αναμένονται δεσμευτικές προσφορές στο τελευταίο τρίμηνο του 2022.
Σχετικά με την πώληση του 30% του Διεθνούς Αερολιμένα «Ελ. Βενιζέλος» αναφέρεται ότι θα αξιολογηθεί προσεχώς η επανέναρξη της διαδικασίας του διαγωνισμού, που είχε «παγώσει» στη β' φάση του λόγω της οικονομικής κρίσης και της πανδημίας.
Για την Εγνατία Οδό, ως επόμενα βήματα σημειώνονται η υποβολή τελικών συμβατικών κείμενων από τον επενδυτή, η έγκριση της σύμβασης παραχώρησης από το Ελεγκτικό Συνέδριο, η έκδοση ΚΥΑ για αναπροσαρμογή διοδίων, η υπογραφή της σύμβασης από τη Βουλή κ.ά. Αναφέρονται, επίσης, η αδειοδότηση του συνόλου σηράγγων, η έκδοση περιβαλλοντικών όρων για σημεία του αυτοκινητόδρομου, η ολοκλήρωση σταθμών διοδίων, η εγκατάσταση εξοπλισμού σε σήραγγες, για απαλλοτριώσεις κ.ά.
Αναφορικά με τα ΕΛΠΕ, την ΕΥΔΑΠ και την ΕΥΑΘ, παραμένει η επισήμανση για «αξιολόγηση εναλλακτικών σεναρίων αξιοποίησης», ενώ και για τη ΔΕΠΑ Εμπορίας σημειώνεται για «αξιολόγησης εναλλακτικών σεναρίων αξιοποίησης υπό το πρίσμα διεθνών εξελίξεων και νομικών εμπλοκών», όπως και για την Υπόγεια Αποθήκη Φυσικού Αερίου στην Καβάλα.
Για την Αττική Οδό (σήμερα αναμένεται η αποσφράγιση των φακέλων εκδήλωσης ενδιαφέροντος), σημειώνεται ότι θα υπάρξει ανακήρυξη προεπιλεγέντων επενδυτών στο β' τρίμηνο, έναρξη της β' φάσης διαγωνισμού στο γ' τρίμηνο και η διανομή σχεδίου σύμβασης παραχώρησης επίσης στο γ' τρίμηνο.
Συνολικά στον κατάλογο περιλαμβάνονται 27 επενδυτικά σχέδια, τα εξής:
1. Δέκα Οργανισμοί Λιμένος.
2. Οργανισμός Λιμένος Αλεξανδρούπολης.
3. Οργανισμός Λιμένος Καβάλας Α.Ε.
4. Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας.
5. Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου.
6. Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών Α.Ε.
7. Μαρίνα Πύλου.
8. Μαρίνα Megayacht- Κέρκυρα.
9. Λιμένας/Μαρίνα Λευκίμμης- Κέρκυρα.
10. Λοιπές μαρίνες.
11. Εγνατία Οδός.
12. ΕΛΠΕ.
13. Εταιρεία Ύδρευσης και Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης (ΕΥΑΘ).
14. Εταιρεία Ύδρευσης και Αποχέτευσης Πρωτεύουσας (ΕΥΔΑΠ).
15. Δημόσια Επιχείρηση Αερίου (ΔΕΠΑ).
16. Υπόγεια αποθήκη φυσικού αερίου στη Ν. Καβάλα.
17. Αττική Οδός.
18. Ηλεκτρονική δημοπρασία ακινήτων.
19. Οικόπεδο Μαρκόπουλου.
20. Ακίνητο Θερμοπυλών.
21. Ακίνητο λουτρόπολης Καμμένων Βούρλων.
22. Ακίνητο κάμπινγκ Καμμένων Βούρλων.
23. Γούρνες Ηρακλείου.
24. Ακτή και κάμπινγκ Αγίας Τριάδας.
25. Ακτή και κάμπινγκ Ποσειδίου Κασσάνδρας
26. Πρώην ακίνητο ΕΟΜΜΕΧ, στις οδούς Κορυζή και Θράκης στον Ταύρο (Δήμος Ταύρου- Μοσχάτου).
27. Ακίνητο στη θέση Βερβερόντα στο Πόρτο Χέλι.