Κάθε προσδοκία ξεπέρασε το ντεμπούτο της εορταστικής αγοραστικής περιόδου στις ΗΠΑ, με τα καταστήματα λιανικής να προσφέρουν εντυπωσιακές εκπτώσεις.
Κάθε προσδοκία ξεπέρασε το ντεμπούτο της εορταστικής αγοραστικής περιόδου στις ΗΠΑ, με τα καταστήματα λιανικής να προσφέρουν εντυπωσιακές εκπτώσεις.
Σύμφωνα με έρευνα της Εθνικής Ομοσπονδίας Λιανέμπορων των ΗΠΑ, στην οποία συμμετείχαν 3.370 αγοραστές, οι καταναλωτές ξόδεψαν, κατά μέσο όρο, το σαββατοκύριακο, 372,57 δολάρια, ξεπερνώντας κατά 7,2% τα περσινά επίπεδα των 347,55 δολαρίων.
Παρά τις πρωτοφανείς εκπτώσεις που έκαναν τους καταναλωτές να διαβούν το κατώφλι των καταστημάτων, η δυναμική αύξηση των δαπανών υποχώρησε το Σάββατο, εξαιτίας των ανησυχιών ότι οι αγοραστές επωφελούνται αποκλειστικά από τις προσφορές «κράχτες». Πράγματι, σύμφωνα με έρευνα της America's Research Group, σχεδόν το 70% των καταναλωτών αγόρασε αποκλειστικά προϊόντα σε εξαιρετικές προσφορές την Παρασκευή.
Σύμφωνα με έρευνα της NRF, η οποία περιλαμβάνει στοιχεία για τις καταναλωτικές δαπάνες της Πέμπτης, της Παρασκευής και του Σαββάτου και εκτιμήσεις για την Κυριακή, περισσότεροι από 172 εκατ. αγοραστές επισκέφτηκαν καταστήματα και διαδικτυακές τοποθεσίες το σαββατοκύριακο της «Μαύρης Παρασκευής» στις ΗΠΑ, ξεπερνώντας τους 147 εκατ. καταναλωτές του περσινού έτους.
Σημειώνεται ότι η «Μαύρη Παρασκευή» είναι η επομένη της Ημέρας των Ευχαριστιών και θεωρείται η επίσημη έναρξη της εορταστικής περιόδου για τα καταστήματα, καθώς συνοδεύεται από κατακόρυφη αύξηση των αγορών.
Όπως σημειώνει, πάντως, η NRF, υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις για μείωση της αγοραστικής κίνησης τις επόμενες εβδομάδες, καθώς το 39,3% των καταναλωτών δήλωσε ότι στο τέλος της εβδομάδας είχε ολοκληρώσει μεγάλο μέρος των χριστουγεννιάτικων αγορών του – έναντι 36,4% ένα χρόνο νωρίτερα.