Αποκλειστικά ψηφιακά θα γίνεται, από τις 9 Μαΐου 2022, η επικοινωνία με τις ΔΟΥ, για τις διαδικασίες, που έχουν ή πρόκειται να ενταχθούν στην ψηφιακή εφαρμογή «Τα Αιτήματά μου».
Αποκλειστικά ψηφιακά θα γίνεται, από τις 9 Μαΐου 2022, η επικοινωνία με τις ΔΟΥ, για τις διαδικασίες, που έχουν ή πρόκειται να ενταχθούν στην ψηφιακή εφαρμογή «Τα Αιτήματά μου».
Έτσι, η ψηφιακή υποβολή των αιτημάτων, των εντύπων δηλώσεων προς τις ΔΟΥ και των προβλεπόμενων δικαιολογητικών για αυτές τις διαδικασίες θα γίνεται μόνο από τη συγκεκριμένη εφαρμογή.
Η υποβολή των αιτημάτων και δηλώσεων μέσα από την ψηφιακή εφαρμογή διευκολύνει τόσο τους πολίτες στην παρακολούθηση των αιτημάτων τους, όσο και το προσωπικό της ΑΑΔΕ, στη διεκπεραίωση αυτών και τη σχετική αυτοματοποιημένη ενημέρωση των πολιτών.
Από την ίδια ημερομηνία, παύει η διεκπεραίωση αιτημάτων που υποβάλλονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).
ΠΡΟΣΟΧΗ ! Όσα αιτήματα θα υποβάλλονται στις ΔΟΥ μέσω e-mail από τις 9/5/2022 και μετά, για διαδικασίες, που έχουν ενταχθεί στην εφαρμογή, Τα Αιτήματά μου, θα θεωρούνται ως μη υποβαλλόμενα και δεν επιφέρουν κανένα έννομο αποτέλεσμα.
Πλέον, μέσω της αναβαθμισμένης ψηφιακής πύλης, myAADE, οι φορολογούμενοι που επιθυμούν να απευθύνουν ψηφιακά αιτήματα μέσω της πλατφόρμας «Τα Αιτήματά μου» ή να προγραμματίσουν ψηφιακά την επίσκεψή τους μέσω της πλατφόρμας «Τα Ραντεβού μου» στο σύνολο των ΔΟΥ της επικράτειας, έχουν τη δυνατότητα,:
Δείτε εδώ τις νέες λειτουργίες εντοπισμού Διαδικασιών, για τις οποίες μπορείτε να υποβάλλετε αίτημα ή να προγραμματίσετε ραντεβού στις ΔΟΥ.