Αύξηση τόσο στις λιανικές πωλήσεις, όσο και στις εξαγωγές καταγράφηκε το πρώτο δίμηνο του 2022 στην αλυσίδα ένδυσης -κλωστοϋφαντουργίας, ανακάμπτοντας σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2021, οπότε τα εμπορικά καταστήματα παρέμειναν κλειστά στο μεγαλύτερο διάστημα.
Αύξηση τόσο στις λιανικές πωλήσεις, όσο και στις εξαγωγές καταγράφηκε το πρώτο δίμηνο του 2022 στην αλυσίδα ένδυσης -κλωστοϋφαντουργίας, ανακάμπτοντας σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2021, οπότε τα εμπορικά καταστήματα παρέμειναν κλειστά στο μεγαλύτερο διάστημα.
Αναλυτικά, σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδας (ΣΕΠΕΕ) οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων σημείωσαν αύξηση 46% και ανήλθαν σε 240 εκατ.ευρώ από 164,5 εκατ.ευρώ το πρώτο δίμηνο του 2021. Ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες της αγοράς η πορεία του Μαρτίου και του Απριλίου επηρεάστηκε αρνητικά από την αύξηση του κόστους της ενέργειας, την ακρίβεια και τον πόλεμο στην Ουκρανία.
Θετικό ήταν και το ξεκίνημα των εξαγωγών με άνοδο 33%. Η συνολική αξία των εξαγωγών της αλυσίδας ένδυσης - κλωστοϋφαντουργίας το πρώτο δίμηνο του 2022 ανήλθε σε 412 εκατ. ευρώ έναντι 309 εκατ. το 2021. Οι εξαγωγές ενδυμάτων παρουσίασαν αύξηση 26,5%, της κλωστοϋφαντουργίας 35%, ενώ του βαμβακιού σημείωσαν άνοδο 40% λόγω της σημαντικής αύξησης της τιμής του.
Μεγάλη ήταν επίσης η αύξηση των εισαγωγών, οι οποίες για το σύνολο της αλυσίδας κατέγραψαν άνοδο 55%. Από 368 εκατ. ευρώ το 2021 σε 570 εκατ. ευρώ το 2022. Η αύξηση των εισαγωγών ενδυμάτων άγγιξε το 51%, ενώ της κλωστοϋφαντουργίας το 67%.
naftemporiki.gr