Η αύξηση διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων σε πολλές εταιρείες και για περισσότερους προορισμούς για φέτος σε σχέση με το 2019 στέλνουν πολύ θετικά μηνύματα για την πορεία του ελληνικού τουρισμού, τόνισε ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας.
Η αύξηση διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων σε πολλές εταιρείες και για περισσότερους προορισμούς για φέτος σε σχέση με το 2019 στέλνουν πολύ θετικά μηνύματα για την πορεία του ελληνικού τουρισμού, τόνισε ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας.
Μιλώντας στο ραδιόφωνο «Παραπολιτικά», υπογράμμισε ότι «η σκληρή δουλειά που έχει γίνει, η προσπάθεια για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου η οποία φέτος ξεκίνησε νωρίτερα από ποτέ και η ανάδειξη νέων προορισμών σε όλη την χώρα αποτελούν στρατηγικές κινήσεις για το 2022».
Ο κ. Κικίλιας ανέφερε ως χαρακτηριστικά παραδείγματα, από την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας τις εταρείες Jet2 και easyjet, οι οποίες παρουσιάζουν μεγάλη αύξηση διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων σε σχέση με το 2019, από την αγορά της Γερμανίας την TUI, που προσδοκά να φέρει περίπου 3 εκατ. επισκέπτες, ενώ η Ελλάδα αποτελεί Νο1 προορισμό για τη γαλλική αγορά.
Παράλληλα, επισήμανε τη σημασία της αγοράς των ΗΠΑ, καθώς οι απευθείας πτήσεις των αμερικάνικων αερογραμμών ξεκίνησαν νωρίτερα από ποτέ (7 Μαρτίου) και θα μεταφέρουν στην Ελλάδα περίπου 470.000 ταξιδιώτες.
«Η εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό αναβαθμίζεται διαρκώς, η χώρα μας κερδίζει το στοίχημα της ασφάλειας και της εμπιστοσύνης και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αυξάνονται οι τουριστες» είπε ο υπουργός Τουρισμού, σημειώνοντας πως αυτό είναι έργο του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος «με την αποτελεσματική αντιμετώπιση των μεγάλων κρίσεων, διαμόρφωσε ένα ολικό rebranding της χώρας».