Οικονομία & Αγορές
Πέμπτη, 28 Απριλίου 2022 08:42

Facebook: Άλμα στις μετοχές έφεραν τα αποτελέσματα τριμήνου

Το Facebook σταμάτησε να χάνει χρήστες το 2022, αν και εμφάνισε τη βραδύτερη αύξηση εσόδων εδώ και μία δεκαετία, όπως προκύπτει από τη δημοσιοποίηση των οικονομικών αποτελεσμάτων του για το τρίμηνο Ιανουρίου - Μαρτίου. 

Το Facebook σταμάτησε να χάνει χρήστες το 2022, αν και εμφάνισε τη βραδύτερη αύξηση εσόδων εδώ και μία δεκαετία, όπως προκύπτει από τη δημοσιοποίηση των οικονομικών αποτελεσμάτων του για το τρίμηνο Ιανουρίου - Μαρτίου. 

Ο αριθμός των ενεργών χρηστών του Facebook αυξήθηκε στα 1,96 δισεκατομμύρια τους πρώτους μήνες του έτους, όπως ανακοίνωσε η μητρική Meta. Πρόκειται για θεαματική αλλαγή σε σχέση με πέρυσι, όταν ήρθε αντιμέτωπο με πτώση του αριθμού των χρηστών του για πρώτη φορά. 

Η πτώση των χρηστών έγινε γνωστή τον Φεβρουάριο και έκτοτε η μετοχή δέχθηκε ανηλεές σφυροκόπημα, χάνοντας σχεδόν το ήμισυ της αξίας της. Χθες στις μετα- συνεδριακές συναλλαγές η μετοχή του Facebook έκανε άλμα 19% - σε μία ένδειξη του ενθουσιασμού των επενδυτών για τη δυνατότητα του μέσου κοινωνικής δικτύωσης να αυξήσει και πάλι την απήχησή του. 

«Περισσότεροι άνθρωποι από ποτέ χρησιμοποιούν σήμερα τις υπηρεσίες μας και είμαι υπερήφανος για το πώς τα προϊόντα μας εξυπηρετούν τους ανθρώπους ανά τον κόσμο» δήλωσε ο επικεφαλής της Meta, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, o οποίος ίδρυσε το Facebook το 2004. 

Τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν 7% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, στα 27,9 δισ .δολάρια. Για το τρέχον τρίμηνο η εταιρεία περιμένει έσοδα 28 έως 30 δισ. δολαρίων, τα οποία είναι χαμηλότερα των προβλέψεων των αναλυτών. Ο Ζάκερμπεργκ είπε ότι ο χαμηλός ρυθμός αύξησης εσόδων αντανακλά τον αντίκτυπο του πολέμου στην Ουκρανία (που επηρεάζει και τις διαφημιστικές δαπάνες), αλλά και των ρυθμιστικών αλλαγών στην Ευρώπη. Τα κέρδη της Meta στο τρίμηνο ήταν 7,46 δισ. δολάρια - υψηλότερα των εκτιμήσεων των αναλυτών, αλλά μειωμένα κατά 20% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα.  

Ο Ζάκερμπεργκ αποκάλυψε ότι η Meta θα επενδύσει περισσότερα στα βίντεο Reels σε μία προσπάθεια να ανταγωνιστεί το TikTok και να προσελκύσει περισσότερη διαφήμιση. .

naftemporiki.gr