Τη θέση του (μη εκτελεστικού) προέδρου του ΔΣ του Public Group αναλαμβάνει ο Γιάννης Καραγιάννης, μετά την ολοκλήρωση της θητείας του Piet Coelewij. Ο κ. Καραγιάννης διατηρεί παράλληλα και τον ρόλο του ως εκτελεστικός πρόεδρος του Ομίλου Olympia.
Τη θέση του (μη εκτελεστικού) προέδρου του ΔΣ του Public Group αναλαμβάνει ο Γιάννης Καραγιάννης, μετά την ολοκλήρωση της θητείας του Piet Coelewij. Ο κ. Καραγιάννης διατηρεί παράλληλα και τον ρόλο του ως εκτελεστικός πρόεδρος του Ομίλου Olympia.
Επιπλέον, το ΔΣ του Public Group εμπλουτίζεται με νέα ανεξάρτητα, μη εκτελεστικά μέλη με σημαντική εμπειρία στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, πρόκειται για τους κ.κ. Patricia Walker και Σοφοκλή Γιαννακού που θα συνεισφέρουν στον στρατηγικό σχεδιασμό και τις νέες πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει η διοικητική ομάδα της εταιρίας, με στόχο να δημιουργεί νέες ευκαιρίες για τους ανθρώπους της, να παρουσιάζει διαρκώς καινοτομίες στην αγορά και να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία αγορών στους πελάτες της. Επίσης, στο ΔΣ του Public Group εντάσσεται ως σύμβουλος ο Jeremy Fennell, που θα συμβάλει στην εξέλιξη της omnichannel στρατηγικής του.
Ο νέος πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου, Γιάννης Καραγιάννης δήλωσε σχετικά: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Piet για την ουσιαστική συνεισφορά του στον μετασχηματισμό της εταιρίας, σε μια περίοδο με ιδιαίτερες προκλήσεις για τον κλάδο του retail. Η μεγάλη εμπειρία του στο retail και e-commerce αποτέλεσε σημαντικό οδηγό για τη διοικητική ομάδα, διαμορφώνοντας ένα ισχυρό στρατηγικό πλάνο για τη μεταμόρφωση της εταιρίας σε κορυφαίο omnichannel retailer.
Παράλληλα, θα ήθελα να καλωσορίσω στο Διοικητικό Συμβούλιο την Patricia, τον Σοφοκλή και τον Jeremy. Πρόκειται για κορυφαία στελέχη που έχουν συνεισφέρει στον επιτυχημένο μετασχηματισμό εταιρειών-κολοσσών στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Η μοναδική τεχνογνωσία και εμπειρία τους θα συμβάλει στη στρατηγική ανάπτυξη του νέου Public Group και θα υποστηρίξει την προσπάθεια της διοικητικής ομάδας και όλων των εργαζομένων στον Όμιλο να γίνονται κάθε μέρα ακόμη καλύτεροι, διαμορφώνοντας τη βέλτιστη εμπειρία εξυπηρέτησης, σε όλα τα σημεία επαφής με τον πελάτη».