Λίγες ημέρες πριν την έναρξη των απεργειακών κινητοποιήσεων του κλάδου των οδικών μεταφορών στις 13 Απριλίου, με ομόφωνη απόφαση της πανελλαδικής συνέλευσης αυτοκινητιστών που πραγματοποιήθηκε στις 27 Μαρτίου στη Θεσσαλονίκη, το ΔΣ της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος (ΟΦΑΕ) αποφάσισε τη 15νθήμερη αναστολή των κινητοποιήσεων, προκειμένου να δοθεί απαραίτητος χρόνος για διεξοδικό διάλογο με φορείς της κυβέρνησης.
Λίγες ημέρες πριν την έναρξη των απεργειακών κινητοποιήσεων του κλάδου των οδικών μεταφορών στις 13 Απριλίου, με ομόφωνη απόφαση της πανελλαδικής συνέλευσης αυτοκινητιστών που πραγματοποιήθηκε στις 27 Μαρτίου στη Θεσσαλονίκη, το ΔΣ της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος (ΟΦΑΕ) αποφάσισε τη 15νθήμερη αναστολή των κινητοποιήσεων, προκειμένου να δοθεί απαραίτητος χρόνος για διεξοδικό διάλογο με φορείς της κυβέρνησης.
Σύμφωνα με την ομοσπονδία, από την ημέρα διεξαγωγής της συνέλευσης και μέχρι σήμερα, υπήρξε ανταπόκριση στο αίτημα του κλάδου για την οικονομική του ενίσχυση προκειμένου να μπορέσει να ανταπεξέλθει στη ραγδαία αύξηση της τιμής του πετρελαίου κίνησης, με αρκετούς βουλευτές να έχουν ήδη καταθέσει σχετικές ερωτήσεις στη Βουλή, καθώς και με επικείμενες συναντήσεις που θα πραγματοποιηθούν εντός της τρέχουσας εβδομάδας με αρμόδιους φορείς της κυβέρνησης.
«Θεωρώντας πως ο παραγωγικός διάλογος αποτελεί προϋπόθεση για την έναρξη στοχευμένων κι αποτελεσματικών κινητοποιήσεων, καθώς επίσης και με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης ενόψει των αυξημένων αναγκών εφοδιασμού της αγοράς την περίοδο του Πάσχα. Την ώρα που οι καταναλωτές, ζαλισμένοι από την ανέλεγκτη επέλαση της ακρίβειας, αγωνιούν για το κόστος του γιορτινού τραπεζιού των ημερών του Πάσχα», η ΟΦΑΕ δηλώνει πως «δεν θα γίνει μέρος του προβλήματος, ούτε δικαιολογία για όσα απειλητικά ακούγονται σχετικά με ελλείψεις και αυξήσεις τιμών στην αγορά».
Όπως επισημαίνει, «το φορτηγό δεν μπορεί να κινηθεί εάν δεν καλύψει τουλάχιστον το πραγματικό κόστος μεταφοράς, το κόστος των καυσίμων, των διοδίων, των αναλώσιμων, των επισκευών κλπ ή και το κόστος του κεφαλαίου που έχουμε επενδύσει - κόστη που σύντομα θα είμαστε σε θέση να δημοσιοποιήσουμε, ώστε να γνωρίζουν όλοι το πραγματικό μερίδιο της ευθύνης κάθε κρίκου της μεταφοράς και αντίστοιχα τις πολιτικές ευθύνες».
Η ΟΦΑΕ υπογραμμίζει, τέλος, πως για τις επόμενες κινήσεις της θα παίξουν καθοριστικό ρόλο τα αποτελέσματα των συζητήσεων με τους εκπροσώπους της κυβέρνησης και η επάρκεια και αποτελεσματικότητα των μέτρων που θα αποφασιστούν για την ενίσχυση του κλάδου προκειμένου να μπορέσει να συνεχίσει να διατηρεί την ομαλότητα στον εφοδιασμό της αγοράς.