Ανοιχτή τηλεφωνική γραμμή έχει θέσει στη διάθεση των μελών του ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης (ΕΣΘ), προκειμένου να γίνει ακριβής καταγραφή των ζημιών και των κλαπέντων προϊόντων των καταστημάτων που υπέστησαν καταστροφές κατά τα επεισόδια των τριών τελευταίων ημερών.
Ανοιχτή τηλεφωνική γραμμή έχει θέσει στη διάθεση των μελών του ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης (ΕΣΘ), προκειμένου να γίνει ακριβής καταγραφή των ζημιών και των κλαπέντων προϊόντων των καταστημάτων που υπέστησαν καταστροφές κατά τα επεισόδια των τριών τελευταίων ημερών.
Τουλάχιστον μέχρι χθες το βράδυ 80 καταστήματα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης είχαν υποστεί ζημιές από τους βανδαλισμούς. Ο ΕΣΘ έχει επιστρατεύσει επίσης ειδικό συνεργείο για την πλήρη καταγραφή της κατάστασης.
«Μέρα που περνά δεν γυρίζει πίσω και, για πρώτη φορά, αισθανόμαστε ότι εξαθλιωθήκαμε. Η ψυχολογία τόσο του καταναλωτή, όσο και του καταστηματάρχη, είναι άθλια», τόνισε ο πρόεδρος του ΕΣΘ Κώστας Χαντζαρίδης στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Προκειμένου να «μετατραπεί η κεντρική αγορά της Θεσσαλονίκης σε ένα μεγάλο εμπορικό κέντρο για λίγες ημέρες, ώστε οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές να βοηθηθούν», ο κ. Χαντζαρίδης θα καταθέσει άμεσα δύο προτάσεις, που αφορούν τη δωρεάν μετακίνηση με λεωφορεία στο κέντρο της πόλης κατά την εορταστική περίοδο και τη δυνατότητα δωρεάν στάθμευσης στο κέντρο για συγκεκριμένες ημέρες μέσα στις γιορτές.
Κανονικά λειτουργεί σήμερα το Εμποροβιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, το κτήριο του οποίου υπέστη χτες μικροζημιές από τις κινητοποιήσεις, όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρός του, Δημήτρης Μπακατσέλος.
Ο ίδιος σημείωσε ότι οι ζημίες στα καταστήματα μπορεί μεν να αφορούν ως επί το πλείστον μεγάλες επιχειρήσεις (π.χ. τράπεζες), με μεγαλύτερες «αντοχές», αλλά επηρεάζουν το σύνολο της αγοράς, αφού έρχονται να προστεθούν σε μια ήδη επιβαρημένη ψυχολογία.