Σημαντική αύξηση εσόδων κατά 45% πέτυχε η εταιρεία πληροφορίκής Entersoft στη διάρκεια του 2021, λαμβάνοντας ώθηση τόσο από την οργανική ανάπτυξη, όσο και από τις εξαγορές των εταιρειών Optimum και Wedia. Επιπλέον, το Περιθώριο Κερδοφορίας (EBITDA margin) αυξήθηκε από 35% σε 37%.
Σημαντική αύξηση εσόδων κατά 45% πέτυχε η εταιρεία πληροφορίκής Entersoft στη διάρκεια του 2021, λαμβάνοντας ώθηση τόσο από την οργανική ανάπτυξη, όσο και από τις εξαγορές των εταιρειών Optimum και Wedia. Επιπλέον, το Περιθώριο Κερδοφορίας (EBITDA margin) αυξήθηκε από 35% σε 37%.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, τα επαναλαμβανόμενα έσοδα ανήλθαν σε 14 εκατ. ευρώ ή 58% των συνολικών εσόδων, αυξημένα κατά 24% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο «και σε συνδυασμό με τα νέα έργα και τους νέους πελάτες, αποτελούν τη βάση για την επίτευξη εφάμιλλου με το παρελθόν ρυθμού οργανικής ανάπτυξης στην τρέχουσα χρήση 2022».
Ειδικότερα, τα βασικά οικονομικά μεγέθη για τη χρήση 2021 συμπυκνώνονται στα εξής:
Το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας θα εισηγηθεί τη διανομή μερίσματος 0,09 λεπτά ανά μετοχή, αυξημένο κατά 50% σε σχέση με το αντίστοιχο της προηγούμενης περιόδου. Παράλληλα, η εταιρεία θα διατηρήσει επαρκή ρευστότητα, η οποία σε συνδυασμό με ενδεχόμενες νέες πηγές δανεισμού και τις ελεύθερες ταμειακές ροές της τρέχουσας χρήσης 2022, εκτιμάται ότι δύναται να χρηματοδοτήσει νέες πιθανές εξαγορές.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, σε υλοποίηση του στρατηγικού σχεδιασμού της, η εταιρεία στο αμέσως προηγούμενο διάστημα προέβη στην ίδρυση κέντρου υλοποίησης λογισμικού στην Πάτρα, καθώς και στην εξαγορά της εταιρείας LogOn, «κινήσεις οι οποίες θα συμβάλουν στην αποκέντρωση των ομάδων υλοποίησης και στην αντιμετώπιση της έλλειψης εξειδικευμένων στελεχών στα μεγάλα αστικά κέντρα Αθήνας και Θεσσαλονίκης». Επιπλέον, «η εξαγορά της LogOn δίνει πρόσβαση σε μια μεγάλη βάση μικρών και μεσαίων πελατών στην περιοχή της κεντρικής και βορειοδυτικής Ελλάδας, καθώς και δυνατότητα περαιτέρω διείσδυσης στην συγκεκριμένη αγορά» προστίθεται στην ανακοίνωση.
Πέραν των ενδεχόμενων νέων εξαγορών, η εταιρεία συνεχίζει τις επενδύσεις σε νέα προϊόντα για Business to Business eCommerce αλλά και για Business to Consumer (B2C eShops) σε συνδυασμό με τα υπάρχοντα Backoffice CRM και Analytics προϊόντα της. Ταυτόχρονα η Entersoft επενδύει σε νέο προϊόν για τη Διαχείριση Προσωπικού, Ωρομέτρησης και Μισθοδοσίας και ετοιμάζει την είσοδό της στην ανερχόμενη αυτή αγορά. Έσοδα από τα νέα αυτά προϊόντα, αναμένεται να πραγματοποιηθούν περί το τέλος της τρέχουσας χρήσης 2022