Τις νέες εσωτερικές αξίες της μητρικής εταιρείας του Facebook, Meta, παρουσίασε ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ την Τρίτη, καθώς η εταιρεία παλεύει να εισέλθει στους κόλπους της εικονικής πραγματικότητας και του «metaverse».
Τις νέες εσωτερικές αξίες της μητρικής εταιρείας του Facebook, Meta, παρουσίασε ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ την Τρίτη, καθώς η εταιρεία παλεύει να εισέλθει στους κόλπους της εικονικής πραγματικότητας και του «metaverse».
«Κινήσου γρήγορα», «δημιούργησε απίστευτα πράγματα» και «ζήσε στο μέλλον» είναι ορισμένα από τα νέα σλόγκαν που παρουσίασε ο CEO της εταιρείας σε συνάντηση την Τρίτη. Η συνάντηση πραγματοποιείται σε μια περίεργη φάση για τους εργαζόμενους της εταιρείας που καλούνται να προσαρμοστούν στην ριζική μετατόπιση της εταιρείας προς το «metaverse» μέλλον της. Οι μηχανικοί στο Instagram και το Facebook φέρεται να ενθαρρύνονται να υποβάλουν αίτηση για θέσεις εργασίας στα τμήματα metaverse και τεχνητής πραγματικότητας στην εταιρεία και η Meta έχει προσλάβει χιλιάδες νέους εργαζόμενους από αντίπαλες εταιρείες όπως η Apple.
Οι εργαζόμενοι δεν είναι όμως οι μόνοι που τρομάζουν από τις αλλαγές, οι επενδυτές φαίνονται επίσης επιφυλακτικοί. Οι μετοχές της Meta έκαναν μια ιστορική βουτιά μετά την πιο πρόσφατη έκθεση κερδών της, με αποτέλεσμα η εταιρεία να χάσει περισσότερα από 230 δισ. δολάρια σε χρηματιστηριακή αξία. Αλλά ο Ζάκερμπεργκ φαίνεται να παραμένει σταθερός στην πεποίθησή του ότι το «metaverse» είναι ένα αξιόλογο εγχείρημα και έχει ήδη επενδύσει 10 δισ. δολάρια στο έργο.
Σε ανάρτησή του, είπε ότι η Meta είναι πλέον «μια εταιρεία metaverse, που χτίζει το μέλλον της κοινωνικής σύνδεσης» και όχι πρωτίστως μια εταιρεία μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η εταιρεία επίσης αποκαλεί τώρα τους υπαλλήλους της «metamates».
Μετά την πρόσφατη αλλαγή ονόματος, ο Ζάκερμπεργκ, όπως έκανε γνωστό, θέλει να βαθμονομήσει εκ νέου τις πολιτικές και τις αξίες της εταιρείας, οι οποίες δεν είχαν ενημερωθεί από το 2007. Επίσης, ενθάρρυνε τους εργαζόμενους να «επικεντρωθούν στον μακροπρόθεσμο αντίκτυπο».
«Η εστίαση στον μακροπρόθεσμο αντίκτυπο δίνει έμφαση στη σκέψη με μακροπρόθεσμο ορίζοντα και μας ενθαρρύνει να επεκτείνουμε το χρονοδιάγραμμα για τον αντίκτυπο που έχουμε, αντί να βελτιστοποιούμε για βραχυπρόθεσμες νίκες», έγραψε στην ανάρτησή του. «Θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις που θα είναι οι πιο επιδράσεις, ακόμα κι αν τα πλήρη αποτελέσματα δεν είναι ορατά για χρόνια», πρόσθεσε.
Η Meta άλλαξε επίσης το εξωτερικό branding, έτσι την Τρίτη ανακοίνωσε ότι μετονόμασε το News Feed - ένα από τα πιο γνωστά προϊόντα της - αλλάζοντας το όνομα σε απλά «Feed». Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι εξαγόρασε επίσημα την Kustomer, μια πλατφόρμα διαχείρισης εξυπηρέτησης πελατών (η εξαγορά ήταν στα σκαριά από τότε που ανακοινώθηκε τον Νοέμβριο του 2020).
naftemporiki.gr