Σε ανατιμήσεις 4,5 έως 6% προχώρησε σε όλα της τα προϊόντα η Coca Cola Τρία Έψιλον στις 17 Ιανουαρίου 2022, με την μεσοσταθμική αύξηση στη τιμή να διαμορφώνεται στο 5,2%. Τα παραπάνω ανέφερε η κα Μαρία Αναργύρου – Νίκολιτς, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο στο πλαίσιο χθεσινής εκδήλωσης της εταιρείας στην έκθεση HoReCa 2022, επισημαίνοντας ότι “ η μετακίληση των αυξήσεων στις τιμές καταναλωτή είναι θέμα λιανεμπορίου”.
Της Δανάης Αλεξάκη
[email protected]
Σε ανατιμήσεις 4,5 έως 6% προχώρησε σε όλα της τα προϊόντα η Coca Cola Τρία Έψιλον στις 17 Ιανουαρίου, με την μεσοσταθμική αύξηση στην τιμή να διαμορφώνεται στο 5,2%, ωστόσο η εταιρεία για να εξισορροπήσει την κατάσταση θα προχωρήσει σε μεγάλες προσφορές. Τα παραπάνω ανέφερε η κα Μαρία Αναργύρου – Νίκολιτς, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο στο πλαίσιο χθεσινής εκδήλωσης της εταιρείας στην έκθεση HoReCa 2022, επισημαίνοντας ότι «η μετακίλυση των αυξήσεων στις τιμές καταναλωτή είναι θέμα λιανεμπορίου».
Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά την περσινή χρονιά, το Φεβρουάριο η Coca Cola 3E είχε προχωρήσει σε μικρής έκτασης ανατιμήσεις της τάξεως το 1-1,5% σε επιλεγμένους κωδικούς.
Οι πληθωριστικές πιέσεις με αιχμή την ενεργειακή κρίση δεν άφησαν ανεπηρέαστο τον ισχυρό εμφιαλωτή, ωστόσο τα μηνύματα που στέλνει για την φετινή χρονιά είναι ιδιαίτερα αισιόδοξα. «Το 2022 θα είναι μια εκπληκτική χρονιά για το κανάλι της HoReca» ανέφερε η κα Αναργύρου - Νίκολιτς βασιζόμενη στις προβλέψεις για ένα αυξημένο τουριστικό ρεύμα.
Μάλιστα, η βελτίωση της εικόνας στις πωλήσεις αναμένεται να βοηθήσει στην απορρόφηση μέρους των έντονων κραδασμών που προκαλεί η ενεργειακή κρίση, η οποία όπως εκτίμησε η ίδια «βρίσκεται σε μια περίοδο κλιμάκωσης και ακόμα και εάν υπάρξει εξισορρόπηση, το ενεργειακό κόστος δε θα φτάσει ποτέ στα επίπεδα που ήταν προ κρίσης».
Σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις της περσινής χρήσης στο κανάλι HoReCa η επικεφαλής της εταιρείας ανέφερε ότι το 2021 υπολείπεται σημαντικά σε σχέση με το 2019. Η ίδια σημείωσε ότι το κανάλι της εστίασης ήταν κλειστό για ένα εξάμηνο, με την επανεκκίνηση της αγοράς να γίνεται απότομα και μέσα σε μια μέρα. Σύμφωνα με την κα Αργυρού - Νίκολιτς η αγορά HoReCa τον Ιούνιο εμφάνισε πτώση 40%, ωστόσο το δίμηνο Ιουλίου και Αυγούστου-ελέω του τουρισμού - καταγράφηκαν επιδόσεις αντίστοιχες με το 2019. Από το Σεπτέμβριο και μετά η εικόνα είναι σταθεροποιητική.
«Τα τελευταία δύο χρόνια βιώσαμε μια περίεργη εμπειρία, η οποία ωστόσο μας έβγαλε πιο δυνατούς. Μας έμαθε να εξελισσόμαστε, να βρίσκουμε νέα εργαλεία και να αντιδρούμε πολύ πιο γρήγορα. Είμαστε πανέτοιμοι για μια εκπληκτική σεζόν, η οποία ευχόμαστε να ‘ανοίξει’ νωρίτερα, με πολλά εργαλεία για τους συνεργάτες μας, πολλές επενδύσεις και ένα πολύ δυνατό portfolio» σημείωσε χαρακτηριστικά η ίδια.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Coca-Cola Τρία Έψιλον ανακοίνωσε χθες την ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της με το premium ιταλικό φυσικό μεταλλικό νερό “Lurisia”. Το premium ιταλικό νερό, θα διατίθεται σε τρεις κωδικούς αποκλειστικά στο κλάδο HoReCa, με στόχο εντός του 2022 να βρίσκεται με έναν τουλάχιστον κωδικό σε 550 σημεία. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε σχέση με τα συμβατικά φυσικά μεταλλικά νερά, το premium νερό εμφανίζει μια διαφορά τιμής η οποία κυμαίνεται στο 25%. Το Lurisia θα είναι διαθέσιμο σε χώρους γαστρονομίας, premium ξενοδοχεία και μπαρ/εστιατόρια, στις γυάλινες συσκευασίες Ultra Premium Bottle 750ml, Premium Bottle 750ml, Premium Bottle 330ml και θα διατίθενται σε Stille (φυσικό μεταλλικό νερό) όσο και Bolle (ανθρακούχο μεταλλικό νερό). Σημειώνεται ότι το νερό Lurisia εμφιαλώθηκε για πρώτη φορά το 1950, ενώ τo 2019 η Coca-Cola HBC σε συνεργασία με την The Coca-Cola Company εξαγόρασε την ιταλική εταιρεία εμφιάλωσης.
Αναφορικά με τα πλάνα για το Costa Coffee που σήμερα έχει παρουσία σε 500 σημεία ΗοReCa, όπως ανέφερε η Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola 3Ε για Ελλάδα και Κύπρο, το πλάνο προβλέπει την διεύρυνσή του σε 2.000 σημεία.