«The sky is the limit» δήλωσε ο Πόλυς Β. Χατζηιωάννου αναφορικά με το ενδεχόμενο στο μέλλον να εισάγουν τις μετοχές τους στο ελληνικό χρηματιστήριο, σε δήλωσή του κατά τη διάρκεια διαδικτυιακής παρουσίασης της ναυτιλιακής εταιρείας Safe Bulkers.
Του Αντώνη Τσιμπλάκη
[email protected]
«The sky is the limit» δήλωσε ο Πόλυς Β. Χατζηιωάννου αναφορικά με το ενδεχόμενο στο μέλλον να εισάγουν τις μετοχές τους στο ελληνικό χρηματιστήριο, σε δήλωσή του κατά τη διάρκεια διαδικτυιακής παρουσίασης της ναυτιλιακής εταιρείας Safe Bulkers.
Ο κ. Χατζηιωάνου σημείωσε επίσης ότι στην Ελλάδα κάτι αλλάζει σταδιακά, και ότι ξένες επενδύσεις έρχονται σταδιακά. Έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην σημασία της ελληνικής ποντοπόρου ναυτιλίας τόσο για την Ελλάδα όσο και για την Ευρώπη.
Η ελληνόκτητος ναυτιλία σήμερα είναι πρώτη στο κόσμο, και γύρω από αυτήν στην Ελλάδα απασχολούνται περίπου 200.000 άνθρωποι. Και αυτό επειδή είναι εδώ τα ναυτιλιακά γραφεία. Σημείωσε χαρακτηριστικά.
Επίσης αν φύγει η ελληνική ναυτιλία, δεν θα έχει ναυτιλία η Ευρώπη, και θα φέρνουν τα φορτία ασιατικές εταιρείες, σημείωσε ο κ. Χατζηιωάννου.
«Και μην νομίζετε ότι ο ανταγωνισμός που αντιμετωπίζουμε εκεί έξω είναι εύκολος. Βγάνουν μαχαίρια», υπογράμμισε χαρακτηριστικά και προσέθεσε ότι αν θέλουμε ο ελληνικός εφοπλισμός να παραμείνει πρώτος και στο μέλλον θα πρέπει να είμαστε πάντα πρωτοπόροι, να βγαίνουμε μπροστά. «Πιστεύω ότι μπορούμε να το πετύχουμε γιατί και οι νέες γενιές, έρχονται δυναμικά», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Σημειώνεται ότι η θυγατρική της Safe Bulkers που είναι εισηγμένη στο αμερικανικό χρηματιστήριο, η Safe Bulkers Participations PLC» θα εισάγει γη προς διαπραγμάτευση στην κατηγορία Τίτλων Σταθερού Εισοδήματος της ρυθμιζόμενης αγοράς του Χρηματιστηρίου Αθηνών έως 100.000 άυλων, κοινών, ανώνυμων ομολογιών της, με την έκδοση κοινού ομολογιακού δανείου και την εγγύηση της «Safe Bulkers INC.», που είναι εισηγμένη στο Αμερικανικό Χρηματιστήριο. Τα κεφάλαια που θέλει να αντλήσει η εταιρεία φτάνουν τα 100 εκατ. ευρώ για την αγορά τεσσάρων Bulk carriers.
Η ναυτιλιακή εταιρεία που ελέγχεται σε ποσοστό άνω του 40% από την οικογένεια Χατζιηωάννου, έχει έναν στόλο από 40 bulk carriers, ενώ κατασκευάζει ακόμα εννέα eco πλοία.