Οικονομία & Αγορές
Τετάρτη, 26 Ιανουαρίου 2022 12:07

GSL: Πολυετής συμφωνία για πλοίο 20ετίας με αυξημένα ναύλα 300%

Μία ακόμη ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία με δραστηριότητα στη μεταφορά containers ανακοίνωσε πολυετή ναύλωση για πλοία του στόλου της, αξιοποιώντας τις ευνοϊκές συνθήκες στη ναυλαγορά.

Του Γιώργου Γεωργίου
[email protected]

Μία ακόμη ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία με δραστηριότητα στη μεταφορά containers ανακοίνωσε πολυετή ναύλωση για πλοία του στόλου της, αξιοποιώντας τις ευνοϊκές συνθήκες στη ναυλαγορά.

Ειδικότερα, η Global Ship Lease, συμφερόντων του Γιώργου Γιουρούκου, ανακοίνωσε τριετή ναύλωση, έναντι 38.000 δολαρίων την ημέρα, για το Kumasi (χωρητικότητας 2.200 TEUs και κατασκευής 2002). Η ναύλωση θα ξεκινήσει, μόλις το πλοίο ολοκληρώσει διαδικασίες δεξαμενισμού, κατά τον τρέχοντα μήνα.

«Τα ελκυστικά ναύλα που εξασφαλίσαμε για το 20 ετών Kumasi είναι αυξημένα περισσότερο από 300% από τα προηγούμενα ναύλα που αποκόμιζε το πλοίο και περίπου 20% υψηλότερα από πολυετείς ναυλώσεις που συμφωνήθηκαν για αδελφά πλοία του Kumasi, στη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου του 2021» τόνισε ο εκτελεστικός πρόεδρος της εταιρείας, Γιώργος Γιουρούκος.

«Πιστεύουμε ότι πρόκειται για καθαρή απόδειξη του σημαντικά θετικού momentum που έχει διατηρηθεί στην αγορά για μεσαίου μεγέθους και μικρότερα containerships, λόγω των υποστηρικτικών και ανθεκτικών θεμελιωδών μεγεθών, παρά την παραδοσιακά χαμηλή εποχική περίοδο για την αγορά ναυλώσεων» συμπλήρωσε.

«Σε όλα τα μεγέθη πλοίων παρατηρείται σημαντική αύξηση των ναύλων και σε ορισμένες περιπτώσεις καταγράφονται απίστευτα νούμερα, πολύ πιο πάνω από τα μέχρι τώρα σημεία αναφοράς» επισημαίνεται σε σχετικό report του οίκου αναλύσεων Alphaliner.

Συμφωνία αναχρηματοδότησης

Παράλληλα, η Global Ship Lease ανακοίνωσε συμφωνία για μία νέα διευκόλυνση εγγυημένου χρέους για την αναχρηματοδότηση της εκκρεμούς διευκόλυνσης εγγυημένου χρέους, ύψους 219,4 εκατ. δολαρίων, η οποία θα παρατείνει την ημερομηνία λήξης από τον Σεπτέμβριο του 2024 έως τον Δεκέμβριο του 2026, τροποποιώντας ορισμένες συμφωνίες υπέρ της εταιρείας.

«Είχαμε συνεχή επιτυχία στη βελτίωση του ισολογισμού μας, μέσω της μείωσης του κόστος χρέους και της διεύρυνσης του χαρτοφυλακίου δανειστών σε 18, γεγονός που θα στηρίξει την ανταγωνιστικότητα, τα έσοδα και την ικανότητα της εταιρείας να καταβάλει αξιόπιστα μερίσματα σε όλους τους κύκλους της ναυτιλιακής αγοράς» σχολίασε ο κ. Γιουρούκος.

Η Global Ship Lease είναι εισηγμένη στο Αμερικανικό Χρηματιστήριο και διαχειρίζεται 65 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.