Το 2007 έχει έλθει με τους πιο θετικούς οιωνούς για τον ελληνικό τουρισμό, τόνισε η υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης Φάνη Πάλλη-Πετραλιά κατά την επίσημη παρουσίαση της νέας διαφημιστικής εκστρατείας του ελληνικού τουρισμού για τις χώρες του εξωτερικού.
«Βρισκόμαστε σε μια πολύ καλή θέση σε μια διεθνή βιομηχανία η οποία πρόκειται να διπλασιαστεί σε μέγεθος μέσα στα επόμενα 15 χρόνια
Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν όλοι ότι ήρθε η ώρα να αξιοποιήσουμε τώρα τις νέες ευκαιρίες που δημιουργούνται, να ενισχύσουμε και να αναδείξουμε ακόμα περισσότερο το ελληνικό τουριστικό προϊόν στη διεθνή αγορά...
Δεν είναι τυχαίο που μέσα στο 2006 είχαμε πάνω από 15.000.000 επισκέπτες στη χώρα μας. Ομως δεν εφησυχάζουμε.
Προχωράμε ώστε να πετύχουμε μέσα στο 2007 μια αύξηση ακόμη μεγαλύτερη από το 10% που είχαμε το 2006.
Στο πλαίσιο αυτό η νέα καμπάνια που παρουσιάζουμε σήμερα θα είναι αποφασιστικής σημασίας για την επίτευξη του φιλόδοξου στόχου μας».
Ο προϋπολογισμός για την καμπάνια θα φθάσει περίπου τα σαράντα εκατομμύρια ευρώ.
Είναι η καμπάνια που καλεί τους ταξιδιώτες να «εξερευνήσουν και να ανακαλύψουν τις αισθήσεις τους στην Ελλάδα»: «Explore Your Senses In Greece».
Στόχος, σύμφωνα με την κα Πετραλιά, είναι το 2007 τα διαφημιστικά μηνύματα της Ελλάδας να φθάσουν συνολικά σε ένα δισεκατομμύριο αποδέκτες, άμεσα ή έμμεσα.
Η στρατηγική της παγκόσμιας διαφημιστικής εκστρατείας της Ελλάδας για το 2007 κατατάσσει ως σημαντικούς παράγοντες:
- Την επωνυμία, δηλαδή το brand name της Ελλάδας ως ιδανικού προορισμού για διακοπές.
- Την επέκταση στις παραδοσιακές αγορές, και την επικέντρωση στις ώριμες αγορές, όπως η Ρωσία και στις αναδυόμενες, όπως η Κίνα, απ' όπου θα προέλθει το μεγαλύτερο κομμάτι της αύξησης της τουριστικής πίτας.
- Το ανθρώπινο δυναμικό, δηλαδή τους εργαζόμενους στους οποίους στηρίζεται η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Παράλληλα με την τακτική διαφημιστική εκστρατεία υλοποιείται ένα οργανωμένο πρόγραμμα προβολής και δημοσιότητας.
«Εχουμε προγραμματίσει την συμμετοχή μας σε περίπου 100 διεθνείς εκθέσεις και αξιοποιούμε δυναμικά τις διοργανώσεις διεθνούς εμβέλειας του 2007, από αθλητικές, εμπορικές έως και καλλιτεχνικές.
Ενα παράδειγμα είναι οι Αγώνες της Ευρωλίγκα στο μπάσκετ.
Πρόκειται για μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να διαφημίσουμε την Ελλάδα σε εκατομμύρια θεατές, μέσα από 220 αγώνες.
- Εχουμε επίσης κλείσει στρατηγικές συμφωνίες με τα εγκυρότερα και μεγαλύτερα έντυπα του διεθνούς Τύπου, όπως οι ΝΥ times, Spiegel και Forbes.
- Eιδικά ταξιδιωτικά περιοδικά, Wedding, περιοδικά για το γιώτιγκ, το συνεδριακό τουρισμό και πολλά άλλα θα φιλοξενήσουν αφιερώματα για τη χώρα μας.
- Μεγάλη επιτυχία είναι η συμφωνία με το CNN International που εκπέμπει στην Ευρώπη, την Ασία και την Αφρική.
Θα φιλοξενήσει πάνω από 4.800 σποτάκια διαφήμισης. Επίσης ο ΕΟΤ θα είναι χορηγός στη νέα εκπομπή «The screening room», η οποία απευθύνεται σε διεθνές τηλεοπτικό κοινό, υψηλού βιοτικού επιπέδου.
- Το NBC, το αραβόφωνο και το αγγλόφωνο Al Ζazeera, το BBC world, το TV 5, και τα ειδικότερα κανάλια Travel, Fashion, CNBS, θα λάβουν ένα μεγάλο κομμάτι της διαφημιστικής πίτας μας ξεκινώντας από τα μέσα Ιανουαρίου.
- Σε μια αγορά πολύ σημαντική για την Ελλάδα, όπως αυτή της Γερμανίας, η καμπάνια θα προβληθεί:
- Στις μεγαλύτερες εφημερίδες, με 42 εμφανίσεις,
- Στα σημαντικότερα περιοδικά, όπως το Stern, Geo και Focus με 27 εμφανίσεις,
- Σε εξωτερικές διαφημίσεις με πάνω από 4.500 εμφανίσεις, σε 15 πόλεις και σε όλα τα γερμανικά τρένα.
- Σε τηλεοπτικά σποτ, στα δημοφιλέστερα κανάλια με 130 εμφανίσεις,
- Σε επαγγελματικές εκδόσεις με 16 εμφανίσεις
- Σε περιοδικά inflight της KLM
Σε μια εποχή που η δύναμη διανομής της επικοινωνίας σε ένα παγκόσμιο on line κοινό έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο, εμείς δεν θα μπορούσαμε να μην στρέψουμε την προσοχή μας στα λεγόμενα νέα μέσα.
Θα σας αναφέρω χαρακτηριστικά πως όταν μπήκαμε διαφημιστικά στο yahoo κατά την περίοδο του μουντιάλ είχαμε 15 εκατομμύρια επισκέψεις την ημέρα. Συνεχίζουμε αυτή τη συνεργασία και το 2007», πρόσθεσε η κα Πετραλιά.