Βαρύς έπεσε ο πέλεκυς στη Γαλλία για Google και Facebook. Η αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων της χώρας, Cnil, επέβαλε πρόστιμο ύψους 150 εκατ. και 60 εκατ. ευρώ αντίστοιχα στις δύο εταιρείες για τις πρακτικές που έχουν υιοεθετήσει για τα cookies, τους ψηφιακούς ανιχνευτές στοχευμένων διαφημισήσεων.
Βαρύς έπεσε ο πέλεκυς στη Γαλλία για Google και Facebook. Η αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων της χώρας, Cnil, επέβαλε πρόστιμο ύψους 150 εκατ. και 60 εκατ. ευρώ αντίστοιχα στις δύο εταιρείες για τις πρακτικές που έχουν υιοεθετήσει για τα cookies, τους ψηφιακούς ανιχνευτές στοχευμένων διαφημισήσεων.
Σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο (AFP) το πρόστιμο που επιβλήθηκε στην Google είναι το υψηλότερο που έχει αποφασίσει ποτέ η Cnil. Ξπέρασε το προηγούμενο πρόστιμο 100 εκατομμυρίων ευρώ που είχε επιβάλλει στην Google τον Δεκέμβριο του 2020, και πάλι για το θέμα των cookies.
Η αρχή έκρινε ότι οι τεχνολογικοί κολοσσοί δεν επιτρέπουν την άρνηση των cookies το ίδιο απλά με την αποδοχή τους.
Οι δύο πλατφόρμες έχουν στην διάθεσή τους τρεις μήνες για να συμμορφωθούν, καθώς στην αντίθετη περίπτωση οι εταιρείες θα πρέπει έκαστη να καταβάλλει χρηματική ποινή 100.000 ευρώ για κάθε ημέρα καθυστέρησης.
Σε ανακοίνωσή της η Google διαβεβαιώνει ότι θα προβεί άμεσα στις απαιτούμενες αλλαγές. Από την πλευρά της η Meta, μητρική του Facebook, σχολίασε ότι αξιολογεί την απόφαση της Cnil και θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τις ρυθμιστικές αρχές.
Πηγή: AFP