Οικονομία & Αγορές
Κυριακή, 12 Δεκεμβρίου 2021 09:28

Doppler: Ανάπτυξη στη διεθνή αγορά «residential buildings» και επισκευών με νέα μοντέλα και πατέντες ανελκυστήρων

Την αγορά των «residential buildings» (πολυόροφες κατοικίες) σε Ευρώπη, Βρετανία, Μέση Ανατολή και Αφρική «χτυπά» με ένα νέο και σε πολύ υψηλό βαθμό τυποποιημένο μοντέλο ανελκυστήρων η βιομηχανία ανελκυστήρων Doppler (εδρεύει στο Πολύκαστρο Κιλκίς), εκμεταλλευόμενη τις κατακόρυφες αυξήσεις του κόστους μεταφορών που έχει επιφέρει σε ανταγωνίστριες εταιρείες από την Κίνα - και όχι μόνο - η αναταραχή της διεθνούς εφοδιαστικής αλυσίδας φέτος.

Της Βάσως Βεγίρη
[email protected]

Την αγορά των «residential buildings» (πολυόροφες κατοικίες) σε Ευρώπη, Βρετανία, Μέση Ανατολή και Αφρική «χτυπά» με ένα νέο και σε πολύ υψηλό βαθμό τυποποιημένο μοντέλο ανελκυστήρων η βιομηχανία ανελκυστήρων Doppler (εδρεύει στο Πολύκαστρο Κιλκίς), εκμεταλλευόμενη τις κατακόρυφες αυξήσεις του κόστους μεταφορών που έχει επιφέρει σε ανταγωνίστριες εταιρείες από την Κίνα - και όχι μόνο - η αναταραχή της διεθνούς εφοδιαστικής αλυσίδας φέτος. Παράλληλα, ετοιμάζεται επίσης να μπει στη διεθνή αγορά των "modernizations", δηλαδή των επισκευών παλιών ανελκυστήρων, αξιοποιώντας τη διεθνή πατέντα που έχει κατοχυρώσει για τη μερική αντικατάσταση και μετατροπή των υδραυλικών ανελκυστήρων σε ηλεκτρικούς χωρίς μηχανοστάσιο (μέθοδος «ReNaissance»).

Όπως επισημαίνει στο naftemporiki.gr ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Σταύρος Σταυρόπουλος, τα νέα δεδομένα που προέκυψαν από τις αρχές του 2021 στις διεθνείς μεταφορές οδήγησαν την εταιρεία στην προαναφερόμενη επιλογή, η οποία αποδεικνύεται ορθή, καθώς το εν λόγω νέο μοντέλο ανελκυστήρων για πολυκατοικίες που φέρει την επωνυμία «One» και αναπτύχθηκε από το τμήμα R+D της εταιρείας ώστε να γίνει ανταγωνιστικό, κυκλοφόρησε στις αρχές Δεκεμβρίου και ήδη συγκεντρώνει μεγάλο ενδιαφέρον. «Τα κόστη μεταφοράς από την Κίνα στην Ευρώπη έχουν επταπλασιαστεί, γεγονός που μας δίνει πλεονέκτημα σε περιοχές όπου παλαιότερα ο ανταγωνισμός από τους Κινέζους και τους Τούρκους δημιουργούσε δυσκολίες στις τιμές», σημειώνει χαρακτηριστικά ο κ.Σταυρόπουλος.

Σε συνδυασμό, δε, του «One» με την αξιοποίηση της πατέντας «Renaissance» στις αγορές της Ευρώπης και της πρώην Σοβιετικής Ένωσης, η Doppler προσβλέπει ότι το 2022 θα είναι μια χρονιά μεγάλης αύξησης των εργασιών της από τις διεθνείς πωλήσεις.

Παράλληλα, σύμφωνα πάντοτε με τη διοίκησή της, η εταιρεία προχωρά σύντομα σε συνεργασία με μια από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές του κλάδου, ως authorized approved supplier παγκοσμίως, σε συνέχεια της συνεργασίας που είχε την προηγούμενη διετία με θυγατρικές της εν λόγω πολυεθνικής.

Στόχος της Doppler για το 2022 παραμένει, επίσης, η ενίσχυση του μετοχικού της κεφαλαίου – όπως έχει δημοσιεύσει η «Ν» από τον Αύγουστο - είτε με συνεργασία με στρατηγικό επενδυτή ή fund, είτε με μετάταξή της από την Εναλλακτική στην Κύρια Αγορά του Χ.Α. (σ.σ.: με αύξηση της διασποράς της). Σύμφωνα με τη διοίκησή της, συνεχίζονται σχετικές συζητήσεις για στρατηγικές συμμετοχές αλλά δεν υπάρχει επί του παρόντος συγκεκριμένο αποτέλεσμα.

Το 2021 ο τζίρος της εταιρείας εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί, λόγω του τέταρτου κύματος πανδημίας, στα ίδια πάνω-κάτω επίπεδα με του 2020. Τα προϊόντα της έχουν παρουσία σε πάνω από 60 χώρες ανά την υφήλιο.