ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ δαπάνες κατά 30% από τις ανταγωνίστριές της Pfizer Inc. και Merck & Co. έκανε για τη διαφήμιση σκευασμάτων κατά της χοληστερίνης, η AstraZeneca Plc, με αποτέλεσμα το εν λόγω σκεύασμα της βρετανικής εταιρείας, να καταστεί το ταχύτερα αναπτυσσόμενο για την αντιμετώπιση της χοληστερίνης.
Η εταιρεία δαπάνησε 166,5 εκατ. δολ. για την προώθηση του σκευάσματός της κατά της χοληστερίνης στην τηλεόραση, σε αφίσες και στο ραδιόφωνο τη χρήση έως τον Νοέμβριο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen Monitor-Plus. Η δαπάνη είναι υψηλότερη από τα 128 εκατ. δολ. που δαπάνησε η Merck για συνδυασμό ανάλογου σκευάσματος και των 104 εκατ. δο.. της Schering-Plough Corp. για να διαφημίσει το δικό της.
Η AstraZeneca, δαπανά περισσότερα για την προώθηση του σκευάσματός της κατά της χοληστερίνης, με στόχο την αύξηση των εσόδων, μετά τις καθυστερήσεις μελετών πειραματικών φαρμάκων και της απώλειας της πατέντας παραγωγής σκευάσματος για την υπέρταση. Οι πωλήσεις του σκευάσματος της εταιρείας κατά της χοληστερίνης αυξήθηκαν 64% το τρίτο τρίμηνο. Οι πωλήσεις του το τέταρτο τρίμηνο, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις οκτώ αναλυτών που ρωτήθηκαν από το Bloomberg News, μάλλον αναρριχήθηκαν 61%, στα 569 εκατ. δολάρια.
Οι μετοχές της AstraZeneca σημείωσαν άνοδο 14 πένες, ποσοστό 0,5% φθάνοντας στις 2.825 πένες η μία στις 8:49 π.μ. στο Λονδίνο, τοπική ώρα. Από την έναρξη του έτους έχουν σημειώσει ελαφρά διαφοροποίηση.