Με ανάπτυξη τόσο στο τζίρο όσο και στο ΕΒΙΤ, η JYSK Ελλάδας έκλεισε το οικονομικό έτος 2020/2021 με αποτελέσματα ρεκόρ. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, πολλοί πελάτες στην Ελλάδα επέλεξαν να κάνουν τις αγορές τους στην Σκανδιναβική αλυσίδα καταστημάτων JYSK αναβαθμίζοντας έτσι την καθημερινή τους ζωή στο σπίτι αλλά και στη βεράντα και τον κήπο.
Με ανάπτυξη τόσο στο τζίρο όσο και στο ΕΒΙΤ, η JYSK Ελλάδας έκλεισε το οικονομικό έτος 2020/2021 με αποτελέσματα ρεκόρ. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, πολλοί πελάτες στην Ελλάδα επέλεξαν να κάνουν τις αγορές τους στην Σκανδιναβική αλυσίδα καταστημάτων JYSK αναβαθμίζοντας έτσι την καθημερινή τους ζωή στο σπίτι αλλά και στη βεράντα και τον κήπο.
Όπως υποστηρίζει η εταιρεία, συνέπεια αυτής της αύξησης των πελατών ήταν να επιτύχει η JYSK Ελλάδας ένα νέο ρεκόρ πωλήσεων οι οποίες έφτασαν τα 49.410.000 EUR. με EBIT 4.485.000 EUR. Αυτό αντιστοιχεί σε μια αύξηση 26,4% στο τζίρο σε σύγκριση με το προηγούμενο οικονομικό έτος ενώ το ΕΒΙΤ στην αντίστοιχη περίοδο ήταν ελάχιστα πάνω από το μηδέν.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα ο Sandor Szimeiszter, Country Manager JYSK Ελλάδας, Ουγγαρίας και Αυστρίας ανέφερε : «Ήταν μια δύσκολη χρονιά για τη JYSK στην Ελλάδα αλλά και σε όλες τις υπόλοιπες χώρες για τους γνωστούς λόγους, αλλά παρόλα αυτά ήταν ταυτόχρονα και η πιο επιτυχημένη μας χρονιά από το 2015 που η JYSK ξεκίνησε τη λειτουργία της στην Ελλάδα. Ειδικά σε κατηγορίες όπως έπιπλα σπιτιού και κήπου και στρώματα οι πωλήσεις αυξήθηκαν πολύ σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά».
Σημειώνεται ότι η JYSK διαθέτει ήδη 47 καταστήματα στην Ελλάδα, ενώ σημειώνει ότι αυτή η εγγύτητα με τους πελάτες της αλλά και η διεθνής εμπειρία που διαθέτει η JYSK από τη λειτουργία της σε 50 χώρες σε όλο τον κόσμο αποτελούν παράγοντες που βοήθησαν στην επίτευξη αυτού του εξαιρετικού αποτελέσματος.
Η εταιρεία ανακοινώνει ακόμη ότι το τρέχων οικονομικό έτος που θα λήξει τον Αύγουστο του 2022 η JYSK έχει πλάνο να ανοίξει 8 ακόμα νέα καταστήματα αλλά και να ανακαινίσει 8 παλιά καταστήματα με στόχο να αναβαθμιστούν με βάση το νέο concept καταστημάτων που εφαρμόζει παγκοσμίως η JYSK.