Σε 110,24 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις της βιομηχανίας γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ ΑΕ στο εννεάμηνο του 2021 έναντι 102,75 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2020, αυξημένες κατά 7,3%. Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 37,46 εκατ. ευρώ έναντι 35,17 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο 2020.
Σε 110,24 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις της βιομηχανίας γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ ΑΕ στο εννεάμηνο του 2021 έναντι 102,75 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2020, αυξημένες κατά 7,3%. Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 37,46 εκατ. ευρώ έναντι 35,17 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο 2020.
Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 22,29 εκατ. ευρώ έναντι 21,38 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο 2020. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 19,04 εκατ. ευρώ έναντι 18,52 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο 2020. Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 15,02 εκατ. ευρώ, έναντι 14,03 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο 2020.
Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στο εννεάμηνο 2021 ανήλθαν σε 24,14 εκατ. ευρώ από 21,03 εκατ. ευρώ. Σε αυτή την αύξηση συνετέλεσε, κυρίως, η άρση των περιοριστικών μέτρων που λήφθηκαν ως επακόλουθο της πανδημίας σε συνδυασμό με την ενίσχυση των τουριστικών ροών από το εξωτερικό.
Σημαντικό ρόλο έπαιξε, επίσης, η ανάπτυξη της αριθμητικής μας διανομής, με την προσθήκη 1.000 νέων σημείων πώλησης μαζί με το λανσάρισμα νέων κωδικών παγωτού. Το μερίδιο αγοράς των παγωτών ΚΡΙ-ΚΡΙ αυξήθηκε κατά 0,9 ποσοστιαίες μονάδες και διαμορφώνεται πλέον στο 15,9% (στοιχεία NIELSEN σε αξία, Αύγουστος 2021).
Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις της ΚΡΙ-ΚΡΙ εμφανίζουν μικρή μείωση -1,2%, αγγίζοντας τα 37,9 εκατ. ευρώ. Η αγορά των γιαουρτιών στην Ελλάδα, φέτος είναι οριακά αρνητική σε όγκο (-0,4%) και εντονότερα αρνητική σε αξία (-2,2%), σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Αυτό αποδίδεται, σύμφωνα με την εταιρεία, «στην υψηλή περυσινή βάση, καθώς και στις έντονες προωθητικές ενέργειες της αγοράς.
Έτσι, παρόλο που καταφέρνουμε να διατηρούμε το μερίδιο αγοράς μας, η αξιακή ανάπτυξη των πωλήσεων είναι οριακά πίσω από το 2020. Για την ενίσχυση της θέσης μας, επεκτείνουμε τη γκάμα των προϊόντων μας ώστε να απευθυνόμαστε σε ευρύτερη καταναλωτική βάση, με πρόσφατο παράδειγμα την ενίσχυση της κατηγορίας λειτουργικών γιαουρτιών. Σημειώνεται ότι με διαφημιστικές καμπάνιες και στοχευμένες προωθητικές ενέργειες προσπαθούμε να ενισχύσουμε το μερίδιο μας στην αγορά».
Το μερίδιο αγοράς των γιαουρτιών ΚΡΙ-ΚΡΙ διαμορφώνεται πλέον σε 16,4%, αυξημένο σε σχέση με την περσινή περίοδο κατά 0,2 ποσοστιαίες μονάδες [στοιχεία IRI σε αξία, Σεπτέμβριος 2021]. Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις παρουσιάζουν ανάπτυξη, συνολικά, +12,6%. Η αξία των εξαγωγών γιαουρτιού ξεπέρασε τα 41 εκατ. ευρώ σημειώνοντας ανάπτυξη +9,8% και αγγίζοντας το 52% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών.