Με αμιγώς κοινωνικό πρόσημο η νεοσύστατη εταιρεία Sis n Bro επιδιώκει να «ζεστάνει» τα πόδια αλλά κυρίως τις ψυχές καταναλωτών και ευπαθών κοινωνικά ομάδων.
Της Δανάης Αλεξάκη
[email protected]
Πριν από σχεδόν ενάμιση μήνα, στις 12 Οκτωβρίου, ένα νέο brand κάλτσας έκανε το «ντεμπούτο» του στην εγχώρια αγορά, το οποίο πέρα από υψηλά ποιοτικά χαρακτηριστικά, ευφάνταστα και πρωτότυπα σχέδια, προσφέρει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε μια δράση συνεισφοράς και στήριξης άστεγων συμπολιτών μας.
Η φιλοσοφία της ομάδας που δημιούργησε την Sis n Bro, ήτοι του Ηλία Γρηγορίου, της Γεωργίας Γρηγορίου και της Κατερίνας Μαναρώλη στηρίζεται στην ιδέα του «αγοράζω ένα και χαρίζω ένα» και επιδιώκει στην ανάπτυξη μιας υγιούς επιχειρηματικής δραστηριότητας, η οποία είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένη με πρακτικές στήριξης και προσφοράς.
Το εγχείρημα της Sis n Bro δεν αποτελεί ένα πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας, αλλά μια αμιγώς κοινωνικά υπεύθυνη επιχειρηματική δραστηριότητα.
Αφορμή για την δημιουργία της Sis n Bro στάθηκε ένα δημοσίευμα για τις συνθήκες διαβίωσης των ευπαθών ομάδων, όπου γίνεται ειδική μνεία για την σπουδαιότητα που έχουν οι κάλτσες αφού είναι το νούμερο ένα προϊόν ζήτησης των αστέγων που δε δωρίζεται.
«Στο περσινό Χριστουγεννιάτικο οικογενειακό γεύμα το θέμα του άρθρου σχεδόν μονοπώλησε την κουβέντα και ξεκίνησε η αναζήτηση του τρόπου που θα μπορούσαμε εμείς οι ίδιοι να κάνουμε κάτι ώστε να καλύψουμε αυτή την ανάγκη των άστεγων συνανθρώπων μας. Και οι τρείς μας έχουμε μια ιδιαίτερη αδυναμία στις κάλτσες καθώς δεν τις θεωρούμε μονάχα ένα χρηστικό προϊόν, αλλά ως ένα ιδιαίτερο αξεσουάρ και πάντοτε αναζητούσαμε, κυρίως στα ταξίδια μας, να βρούμε πρωτότυπα σχέδια. Συνεπώς το πεδίο της κάλτσας ήταν ιδιαίτερα ελκυστικό για εμάς άσχετα εάν προερχόμαστε από εντελώς διαφορετικά εργασιακά πεδία. Ταυτόχρονα η δυνατότητα της προσφοράς, έστω και μια τόσο μικρής, όπως η δωρεά ενός ζευγαριού κάλτσας, το έκανε ακόμα περισσότερο σημαντικό. Έτσι αποφασίσαμε να προχωρήσουμε στην δημιουργία ενός ελληνικού brand το οποίο να πρεσβεύει και τα δύο: την αγάπη μας για τις κάλτσες αλλά κυρίως την αγάπη μας για το συνάνθρωπο. Για κάθε ζευγάρι κάλτσες που θα αγοράζει ο επισκέπτης στο eshop μας, εμείς θα χαρίζουμε ένα ζευγάρι σε κάποιον που έχει ανάγκη πάντα και για πάντα. Αυτή είναι η φιλοσοφία μας» αναφέρει μιλώντας στην «Ν» η Κατερίνα Μαναρώλη.
Για σχεδόν ένα εξάμηνο έγινε μια ενδελεχής έρευνα για τις ακριβείς προδιαγραφές που θα πρέπει να έχουν οι κάλτσες που θα χαρίζονται στους άστεγους ενώ ταυτόχρονα αναπτύχθηκαν και τα σχέδια για τους πρώτους δώδεκα εμπορικούς κωδικούς.
Οι κάλτσες που χαρίζονται κατασκευάζονται από υψηλής ποιότητας βαμβάκι πενιέ και τεχνικά είναι απόλυτα προσαρμοσμένες στις δύσκολες συνθήκες της διαβίωσης των αστέγων: διαθέτουν αεριζόμενα σημεία, έχουν αντιβακτηριδιακή δράση, δεν επιβαρύνουν τυχόν πληγές στα πόδια των χρηστών, είναι σταθερές και διατίθενται σε σκούρους χρωματισμούς.
Σε ο,τι αφορά στην γκάμα που τίθεται προς πώληση κατασκευάζεται επίσης από βαμβάκι πενιέ και διαθέτει εξίσου υψηλής ποιότητας χαρακτηριστικά, ενώ τα σχέδια που δημιούργησε η ομάδα της Sis n Bro είναι unisex.
«Το εμπορικό μας χαρτοφυλάκιο αριθμεί σήμερα 12 κωδικούς και ήδη είμαστε στην φάση παραγωγής δύο Χριστουγεννιάτικων, ενώ μέχρι το Φεβρουάριο στην βασική σειρά θα έχουν προστεθεί ακόμα τρείς νέοι κωδικοί» αναφέρει η κα Μαναρώλη.
Ερωτηθείς σχετικά με την ανάπτυξη που καταγράφει τελευταία η κατηγορία της κάλτσας στην εγχώρια αγορά η ίδια σημειώνει ότι « οι κάλτσες τα τελευταία χρόνια αναδεικνύονται σε δυνατό trend και στην Ελλάδα, ακολουθώντας την τάση που επικρατεί από πολύ νωρίτερα στο εξωτερικό. Το ύφος του ντυσίματος έχει αλλάξει και πλέον οι κάλτσες αποτελούν ένα βασικό αξεσουάρ και για γυναίκες και για άντρες. Οι καταναλωτές αναζητούν την ποιότητα και την μοναδικότητα στα σχέδια, δίνοντας νέες προοπτικές ανάπτυξης στην αγορά ενός τόσο mainstream προϊόντος όπως η κάλτσα».
Η παραγωγή των καλτσών Sis n Bro γίνεται σε συνεργασία με την ελληνική καλτσοποιία Δούρος , η οποία «αγκάλιασε» αμέσως τη διάσταση της προσφοράς που συνοδεύει κάθε πώληση, ενώ για την συσκευασία γίνεται χρήση βιώσιμων υλικών φιλικών προς το περιβάλλον.
«Το λανσάρισμα του eshop μας έγινε τον Οκτώβριο και προσδοκούσαμε να καταφέρουμε να κάνουμε την πρώτη μας δράση προσφοράς τον Δεκέμβριο. Η ανταπόκριση ήταν μεγαλύτερη των αρχικών μας προβλέψεων και ήδη δρομολογούμε δύο δράσεις μέσα στον Δεκέμβριο, με την πρώτη να αφορά στη συνεργασία μας με το Κέντρο Υποδοχής και Αλληλεγγύης του Δήμου Αθηναίων, που είναι και ο πρώτος οργανισμός που συνεργάστηκε με την Sis n Bro» σημειώνει η ίδια.
Στο χαρτοφυλάκιο των συνεργασιών με οργανισμούς και δομές αλληλεγγύης έχουν ενταχθεί επίσης : η Ithaca, η Praskis, ο Δεσμός, οι Γιατροί του Κόσμου.