Αυτόνομα συνεχίζει την ρότα του ο ναυτιλιακός όμιλος Αγγελικούση. Το μήνυμα αυτό έστειλε η Μαρία Αγγελικούση από τη Νέα Υόρκη και το forum του Marine Money, στην πρώτη συνέντευξη που έδωσε, από τότε που ανέλαβε τα ηνία του ομίλου μετά τον θάνατο του πατέρα της Γιάννη Αγγελικούση.
Του Αντώνη Τσιμπλάκη
[email protected]
Αυτόνομα συνεχίζει την ρότα του ο ναυτιλιακός όμιλος Αγγελικούση. Το μήνυμα αυτό έστειλε η Μαρία Αγγελικούση από τη Νέα Υόρκη και το forum του Marine Money, στην πρώτη συνέντευξη που έδωσε, από τότε που ανέλαβε τα ηνία του ομίλου μετά τον θάνατο του πατέρα της Γιάννη Αγγελικούση.
Ο μεγαλύτερος ανεξάρτητος ναυτιλιακός όμιλος στον κόσμο, έχει συγκεντρώσει τα βλέμματα της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας, όχι μόνο για τις επενδύσεις που υλοποιεί, αλλά και για τις αλλαγές στο τοπ διοικητικό επίπεδο που πραγματοποιεί τους τελευταίους μήνες. Αλλαγές που ερμηνεύτηκαν ποικιλοτρόπως, με τα σενάρια για ενδεχόμενη προετοιμασία εισόδου σε χρηματιστηριακή αγορά να φουντώνουν. Ωστόσο η κα. Αγγελικούση μιλώντας στον πρόεδρο της Poten & Partners, Michael Tusiani στο πλαίσιο του συνεδρίου του Marine Money ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχουν αυτή τη περίοδο σχέδια είτε για είσοδο εταιρείας του ομίλου σε χρηματιστηριακή αγορά, είτε για συνέργεια με επενδυτικό όμιλο.
«Είμαι εδώ και θα παραμείνω εδώ», είπε η κα. Αγγελικούση, και προσέθεσε, «νομίζω ότι αυτό το έχω ξεκαθαρίσει».
«Μετά τον θάνατο του πατέρα μου – (τον περασμένο Μάρτιο) – θεώρησα ότι ήταν σημαντικό να έχω μια περίοδο σταθερότητας στην εταιρεία», σημείωσε χαρακτηριστικά και ξεκαθάρισε: «δεν υπάρχουν άμεσα σχέδια είτε να εισάγουμε μετοχές σε χρηματιστήριο είτε να συνεργαστούμε με επενδυτικό όμιλο. Όχι προς το παρόν, αλλά ποτέ δεν ξέρεις πώς αλλάζουν τα πράγματα. Για τώρα όμως , η πρόθεση μας είναι να παραμείνουμε private. Να είμαστε κύριοι της μοίρας μας».
Επισημαίνεται ότι ο όμιλος διαχειρίζεται έναν μεικτό στόλο από δεξαμενόπλοια, bulk carriers, LNG carriers και FSRU. Σήμερα, ο όμιλος δραστηριοποιείται στα bulk carriers, μέσω της Maran Dry, στα δεξαμενόπλοια, μέσω της Maran Tankers, και στα LNG carriers, μέσω της Maran Gas. Διαχειρίζεται, σύμφωνα με την ιστοσελίδα του ομίλου, έναν στόλο από 155 πλοία, εκ των οποίων τα 10 είναι υπό παραγγελία. Ειδικότερα, η Maran Tankers διαχειρίζεται έναν στόλο από 53 δεξαμενόπλοια και ακόμα τέσσερα υπό ναυπήγηση, η Maran Dry 50 bulk carriers και η Maran Gas 42 LNG carriers συν έξι υπό παραγγελία.