Για τη λειτουργία των καταστημάτων στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας είχε συνάντηση τη Δευτέρα ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας. Συμμετείχαν ο αντιπεριφερειάρχης Κεντρικού Τομέα Αθηνών Γιώργος Δημόπουλος, το μέλος της Επιτροπής Τουρισμού του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών Γιάννης Μιχαλόπουλος κι ο πρόεδρος τουριστικών επιχειρήσεων Πλάκας και μέλος της Επιτροπής Τουρισμού του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών Θεόδωρος Βλάρας.
Για τη λειτουργία των καταστημάτων στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας είχε συνάντηση τη Δευτέρα ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας. Συμμετείχαν ο αντιπεριφερειάρχης Κεντρικού Τομέα Αθηνών Γιώργος Δημόπουλος, το μέλος της Επιτροπής Τουρισμού του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών Γιάννης Μιχαλόπουλος κι ο πρόεδρος τουριστικών επιχειρήσεων Πλάκας και μέλος της Επιτροπής Τουρισμού του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών Θεόδωρος Βλάρας.
Στη διάρκεια της σύσκεψης, ο κ. Κικίλιας ανέπτυξε τη στρατηγική ενίσχυσης του city break, στο πλαίσιο της οποίας θα πραγματοποιηθεί φέτος καμπάνια από τα τέλη Νοεμβρίου μέχρι τον Φεβρουάριο.
Ενημέρωσε επίσης για τις πρόσφατες συμφωνίες που έκλεισε με αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες αυξάνουν κατά εκατοντάδες χιλιάδες τις διαθέσιμες αεροπορικές θέσεις τους προς ελληνικούς προορισμούς, και φυσικά προς την Αθήνα.
Οι εκπρόσωποι του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την ενίσχυση του τουρισμού της πόλης μέσω των συμφωνιών αυτών, ενώ γνωστοποίησαν το αίτημά τους να χαρακτηριστούν τα καταστήματα της Πλάκας ως αμιγώς τουριστικά.
Από την πλευρά του, ο αντιπεριφερειάρχης Κεντρικού Τομέα Αθηνών τόνισε ότι στο πλαίσιο αναβάθμισης του ιστορικού κέντρου της Αθήνας η Περιφέρεια Αττικής έχει δώσει τη δυνατότητα σε όλα τα καταστήματα του ιστορικού κέντρου να είναι ανοιχτά όλες τις Κυριακές του έτους. Ο κ. Κικίλιας δεσμεύτηκε ότι θα εξετάσει το αίτημα από κοινού με τα συναρμόδια υπουργεία.
Επιπλέον, στη συνάντηση συζητήθηκε το ζήτημα της δημιουργίας μιας ομοιογενούς ταυτότητας της περιοχής, με έμφαση στη σήμανση των καταστημάτων, η οποία θα έχει ως στόχο την αναβάθμιση του προσφερόμενου τουριστικού προϊόντος.