Η Uber εξετάζει τη δυνατότητα αποστολής των διάσημων κίτρινων ταξί της Νέας Υόρκης από την εφαρμογή της, εκτός από τις συνήθεις επιλογές ιδιωτικής ενοικίασης.
Η Uber εξετάζει τη δυνατότητα αποστολής των διάσημων κίτρινων ταξί της Νέας Υόρκης από την εφαρμογή της, εκτός από τις συνήθεις επιλογές ιδιωτικής ενοικίασης.
Σύμφωνα με τη New York Post, οι χρήστες της εφαρμογής Uber θα μπορούσαν ενδεχομένως να δουν τα χαρακτηριστικά κίτρινα οχήματα ως μια άλλη επιλογή μαζί με το "UberX", που διευκολύνεται μέσω του προγράμματος "E-Hail" του TLC.
«Ως ρυθμιστικός οργανισμός, η TLC συναντάται συχνά με όλους τους Αδειούχους της για να συζητήσουν ιδέες, μεμονωμένα και κατά τη διάρκεια της μηνιαίας συνεδρίασης της Ομάδας Εργασίας Ταξί», δήλωσε στην The Post εκπρόσωπος της TLC.
Το αν οι οδηγοί ταξί της Νέας Υόρκης έχουν όρεξη να συνεργαστούν με την Uber μένει να φανεί, δεδομένου ότι ένιωσαν ότι η εφαρμογή αποδεκάτισε την επιχείρησή τους στα πρώτα χρόνια λειτουργίας της.
Έρχεται επίσης σε μια εποχή που αντίστοιχες εφαρμογές αγωνίζονται με την εξάντληση της δεξαμενής εργασίας που τροφοδοτείται από την πανδημία COVID-19.
«Νομίζω ότι θέλουν να αντικαταστήσουν τον όγκο τους», δήλωσε ο επικεφαλής της Συμμαχίας Εργαζομένων Ταξί της Νέας Υόρκης, Μπαϊράβι Ντεσάι, στην The Post. «Ειδικά σε μια στιγμή που πολλοί από τους οδηγούς δεν επιστρέφουν».
Οι βιομηχανίες σε όλες τις γωνιές της οικονομίας των ΗΠΑ, από τις κατασκευές μέχρι τη φιλοξενία, έχουν πληγεί σκληρά από την έλλειψη εργατικού δυναμικού.
Μερικοί οδηγοί είπαν πάντως στο Business Insider ότι απλώς περιμένουν να εμβολιαστεί περισσότερος κόσμος, ενώ άλλοι είπαν ότι αντέξουν για καλύτερες αμοιβές.
Αλλά καθώς οι πόλεις κινούνται ξανά, η ζήτηση για ταξί αυξάνεται. Αυτό, σε συνδυασμό με την έλλειψη, οδήγησε σε αυξήσεις των τιμών.
Τον Απρίλιο, η Uber δαπάνησε 250 εκατομμύρια δολάρια σε «ενισχυμένα κίνητρα και εγγυήσεις» για να πείσει τους οδηγούς να επιστρέψουν στον δρόμο, ανέφερε το Insider. Στην οικονομική έκθεσή της για το τρίτο τρίμηνο που κυκλοφόρησε αυτή την εβδομάδα, η Uber ανέφερε ζημία 2,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, κυρίως χάρη στην επένδυσή της στον κινεζικό γίγαντα Didi. Ωστόσο, τα κέρδη της ήταν κατά τα άλλα αρκετά θετικά, με την εταιρεία να αναφέρει αύξηση εσόδων κατά 72% στα 4,8 δισεκατομμύρια δολάρια.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από Business Insider