Οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων του ομίλου BMW αυξήθηκαν κατά 121,4% τους πρώτους εννέα μήνες του 2021, φτάνοντας τις 59.688 μονάδες, με τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να δηλώνει την Τετάρτη ότι η ηλεκτροκίνηση γίνεται όλο και περισσότερο «ζωτικός παράγοντας ανάπτυξης και επιτυχίας» για την εταιρεία.
Οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων του ομίλου BMW αυξήθηκαν κατά 121,4% τους πρώτους εννέα μήνες του 2021, φτάνοντας τις 59.688 μονάδες, με τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να δηλώνει την Τετάρτη ότι η ηλεκτροκίνηση γίνεται όλο και περισσότερο «ζωτικός παράγοντας ανάπτυξης και επιτυχίας» για την εταιρεία.
Συνολικά, η εταιρεία πούλησε 231.575 αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα μεταξύ Ιανουαρίου και Σεπτεμβρίου, σημειώνοντας άλμα 98,9%.
Η εταιρεία, ωστόσο, παραμένει αρκετά πίσω από την ηγέτιδα. Συγκριτικά, μόνο το τρίτο τρίμηνο του 2021, η Tesla του Έλον Μασκ έχει δηλώσει ότι παρέδωσε 241.300 οχήματα.
Τα στοιχεία για τα ηλεκτρικά οχήματα της BMW περιέχονται σε έκθεση κερδών που δημοσιεύθηκε την Τετάρτη. Τα καθαρά κέρδη για το τρίτο τρίμηνο του 2021 ανήλθαν σε 2,58 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 42,4%.
Αυτό συνέβη παρά το γεγονός ότι οι παραδόσεις στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας μειώθηκαν κατά 12,2% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2020.
«Το τρίτο τρίμηνο του 2021, οι λειτουργίες επηρεάστηκαν από τα σημεία συμφόρησης στον εφοδιασμό εξαρτημάτων τσιπ», ανέφερε η εταιρεία. «Αν και αυτό είχε ως αποτέλεσμα ελλείψεις στον όγκο παραγωγής και χαμηλότερους όγκους πωλήσεων κατά την περίοδο από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο του 2021, ο αντίκτυπος υπεραντισταθμίστηκε από τις θετικές επιπτώσεις στις τιμές για καινούργια και μεταχειρισμένα οχήματα», πρόσθεσε.
Στόχος της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα να αντιπροσωπεύουν τουλάχιστον το 50% των παραδόσεώς της μέχρι το 2030.
Η στροφή στην ηλεκτροκίνηση έρχεται την ώρα που οι μεγάλες οικονομίες προσπαθούν να μειώσουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των μεταφορών.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για παράδειγμα, στοχεύει σε 100% μείωση των εκπομπών CO2 από αυτοκίνητα και φορτηγά έως το 2035.
Η BMW είναι μία από τις πολλές εταιρείες που προσπαθούν να προωθήσουν μια στρατηγική ηλεκτροκίνησης.
Τον Μάρτιο, η Volvo Cars δήλωσε ότι σχεδιάζει να γίνει μια «εταιρία αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων» μέχρι το έτος 2030.
Σε παρόμοιο πνεύμα, τον Ιούλιο, η Volkswagen ανακοίνωσε ότι οι μισές από τις πωλήσεις της αναμένεται να είναι ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία έως το 2030. Μέχρι το 2040, η εταιρεία αναμένει ότι σχεδόν το 100% των νέων οχημάτων της στις μεγάλες αγορές θα πρέπει να είναι μηδενικών εκπομπών ρύπων.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από CNBC