Δεκτή έγινε η αίτηση της Diana Shipping για τη δημιουργία μιας νέας θυγατρικής της εταιρείας, της OceanPal, της οποίας οι μετοχές θα διαπραγματεύονται στον Nasdaq, και η οποία θα λειτουργήσει ως εταιρεία χαρτοφυλακίου με στόλο τρία bulk carriers, που αποσπώνται από τον στόλο της Diana. Η νέα εταιρεία συμφερόντων οικογένειας Παληού, αντανακλά «την ικανότητα της εταιρείας να αξιοποιήσει την ισχυρή αγορά χύδην ξηρού φορτίου»
Δεκτή έγινε η αίτηση της Diana Shipping για τη δημιουργία μιας νέας θυγατρικής της εταιρείας, της OceanPal, της οποίας οι μετοχές θα διαπραγματεύονται στον Nasdaq, και η οποία θα λειτουργήσει ως εταιρεία χαρτοφυλακίου με στόλο τρία bulk carriers, που αποσπώνται από τον στόλο της Diana. Η νέα εταιρεία συμφερόντων οικογένειας Παληού, αντανακλά «την ικανότητα της εταιρείας να αξιοποιήσει την ισχυρή αγορά χύδην ξηρού φορτίου»
Τα τρία αυτά πλοία είναι τα μεγαλύτερα σε ηλικία πλοία της Diana, η οποία συνεισφέρει επιπλέον κεφάλαιο κίνησης υψους 1 εκατ. δολαρίων. Η κίνηση αυτή έγινε με σκοπό να αξιοποιηθεί η ισχυρή αγορά στο ξηρό χύδην φορτίο, με παλαιότερα πλοία , με μικρότερη διάρκεια ναύλωσης.
Η Diana Shipping, ανακοίνωσε, επίσης, ότι παράλληλα με την ολοκλήρωση της συναλλαγής θα διανείμει μέρισμα 0,1 δολαρίων ανά μετοχή.
Σχολιάζοντας τη απόφαση για spin-off, η διευθύνουσα σύμβουλος της Diana, κ. Σεμίραμις Παληού, είχε δηλώσει: «Η απόσπαση του 100% των κοινών μετοχών της OceanPal Inc., αντιπροσωπεύει μια σημαντική απόδοση αξίας στους μετόχους μας αντανακλώντας την ικανότητα της εταιρείας να αξιοποιήσει την ισχυρή αγορά χύδην ξηρού φορτίου.
Η διοίκηση της Diana Shipping πιστεύει ότι η μια ξεχωριστή, δημόσια διαπραγμάτευσης εταιρείας με πλοία χύδην ξηρού φορτίου που επικεντρώνεται σε παλαιότερα πλοία με μικρότερη διάρκεια ναυλώσεων θα ενισχύσει περαιτέρω την αξία των μετόχων παρέχοντας μεγαλύτερη έκθεση στη βραχυπρόθεσμη αγορά ναυλώσεων, ενώ θα επιτρέψει στην Diana Shipping να συνεχίσει να επικεντρώνεται στην πειθαρχημένη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη.