Με «άλματα» χωρητικότητας έχει ανταποκριθεί τα τελευταία χρόνια ο κλάδος των containerships, στην ολοένα μεγαλύτερη ζήτηση για τελικά προϊόντα. Μέσα σε μια δεκαετία η μεταφορική ικανότητα των πλοίων αυτών έχει υπερδιπλασιαστεί. Από τα πλοία των 10.000 teu, έχουμε φτάσει σήμερα στα giga containerships που μπορούν να μεταφέρουν μέχρι 23.000 containers.
Με «άλματα» χωρητικότητας έχει ανταποκριθεί τα τελευταία χρόνια ο κλάδος των containerships, στην ολοένα μεγαλύτερη ζήτηση για τελικά προϊόντα. Μέσα σε μια δεκαετία η μεταφορική ικανότητα των πλοίων αυτών έχει υπερδιπλασιαστεί. Από τα πλοία των 10.000 teu, έχουμε φτάσει σήμερα στα giga containerships που μπορούν να μεταφέρουν μέχρι 23.000 containers.
Με την ζήτηση όμως να αυξάνεται και τα προβλήματα στην μεταφορική αλυσίδα να διογκώνονται, η ανάγκη για «φόρτωση’ όλο και περισσότερων container πάνω στα πλοία έχει μεγιστοποιηθεί. Πόσο μάλλον ενόψει τον εορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς που η ζήτηση κορυφώνεται.
Στο πλαίσιο αυτό το containership της CMA CGM, της τρίτης μεγαλύτερης ναυτιλιακής εταιρείας τακτικών γραμμών στο κόσμο, το «CMA CGM Montmartre» πέτυχε ένα νέο παγκόσμιο ρεκόρ, αφού μετέφερε ταυτόχρονα 21.755 teu με εμπορεύματα.
Επισημαίνεται ότι η γαλλική εταιρεία πρόσφατα ανακοίνωσε μια νέα σύνδεση μικρών αποστάσεων μεταξύ Βόρειας Ελλάδας, Αιγύπτου και Νότιας Τουρκίας ανακοίνωσε πρόσφατα η CMA CGM.
Η νέα υπηρεσία GETEX (GREECE EGYPT TURKEY EXPRESS ) της γαλλικής εταιρείας ξεκινάει σήμερα από τη Θεσσαλονίκη και θα έχει συχνότητα 10 ημερών. Η διαδρομή Θεσσαλονίκη-Νταμιέτα-Αλεξάνδρεια-Μερσίνη-Θεσσαλονίκη θα εξυπηρετείται με containership μεταφορικής ικανότητας 800 TEUs.
Στην ανακοίνωσή της η CMA CGM αναφέρει ότι στόχος της νέας γραμμής είναι η ενίσχυση της σύνδεσής από τη Βόρεια και Κεντρική Ελλάδα, και την Ανατολική Ευρώπη προς στην Αίγυπτο και τη Νότια Τουρκία και η άμεση και γρήγορη σύνδεση μεταξύ της Νότιας Τουρκίας και της Ελλάδας με μια πύλη προς τις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης.